Beste community,
Hoop dat iemand mij hier verder kan helpen. In mijn recente contact met de klantenservice van Ziggo via telefoon, ben ik herhaaldelijk doorverbonden en kreeg ik meerdere e-mailadressen door waar helaas nooit een reactie op kwam.
Een tijd geleden heb ik thuis problemen met mijn internet gehad, wat uiteindelijk door mijzelf is opgelost. Hoewel het probleem inmiddels achter de rug is, wil ik toch mijn ongenoegen uiten en hierover per e-mail contact opnemen met Ziggo. Helaas lijkt het lastig om een reactie te krijgen via de opgegeven kanalen.
Weet iemand hoe ik het beste in contact kan komen met Ziggo voor een inhoudelijke reactie?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ziggo is niet per mail bereikbaar voor het indienen van klachten. Op deze pagina vind je meer informatie over de manieren waarop je een klacht kunt indienen en de klachtenprocedure. Je kunt de klacht overigens ook in dit topic neerleggen, een moderator (Ziggo-medewerker) komt binnen enkele dagen langs in dit topic. Vul in dit geval s.v.p. wel je adresgegevens in op deze pagina, deze zijn alleen voor moderators zichtbaar.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.