1
Vraag
2
Reacties
bertusjongsma

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen bijlages in mijn mail op mijn pc, wel in mijn i-pad

Hallo kan iemand mij vertellen hoe het kan dat ik op mijn pc in windows mail geen bijlage`s kan ontvangen maar wel in mijn i-pad ??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik zie alleen voorbeelden op het internet voorbijkomen, waar de bijlagen in Windows Mail niet te zien zijn, waar een antivirus de boosdoener blijkt te zijn.

Kun je eens proberen om Safe Online te verwijderen en te zien of het dan wel goed gaat.

Defender van Windows neemt de beveiliging van je Windows automatisch over.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Zie je geen paperclip rechts bovenin het vakje van de mail, in het overzicht van je mails of de bijlage in je mail zelf?

bertusjongsma
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

niets helemaal niets ??

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Mogelijk is de oplossing in de dit topic ook voor jou van toepassing:

Opgelost: Bijlagen in Ziggo Webmail niet niet zichtbaar in w... - Ziggo Community

bertusjongsma
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ik kom niet verder dan de instellingen. Leesvenster --> Externe inhoud --> Account selecteren --> Toepassen op alle accounts --> automatisch externe afbeeldingen downloaden op aan zettende staat er niet

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat is ergens gewijzigd en ik las dat dat de oorzaak niet is.

 

Welk antivirus heb je op je PC?

bertusjongsma
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo safe online

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik zie alleen voorbeelden op het internet voorbijkomen, waar de bijlagen in Windows Mail niet te zien zijn, waar een antivirus de boosdoener blijkt te zijn.

Kun je eens proberen om Safe Online te verwijderen en te zien of het dan wel goed gaat.

Defender van Windows neemt de beveiliging van je Windows automatisch over.

bertusjongsma
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

bedankt ik heb ziggo safe online verwijderd en de pc opnieuw gestart en de bijlages stonden er in.

maar ik heb nu geen safe online meer is dat erg ????

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@bertusjongsma Nee, dat is helemaal niet erg.

Ik heb meer dan 10 jaar in de ICT troubleshooting op locatie gewerkt en het 1e wat ik sinds 2006 deed, was het antivirus eraf gehaald en dan waren 50%+ van de problemen al opgelost.

Antivirussen staan vaak te strak, vertragen de computer flink tot enorm, valse virus meldingen, problemen met de updates, blokken van alles en nog wat, zoals printers en netwerkverbindingen en nu dus ook de bijlages in de mail.

Wat dan in 2006 voor antivirus?

Toen was defender al beschikbaar onder andere namen als Forefront Server en Client - Microsoft security client enz. als bedrijf antivirus met het achterliggende programma MpCmdRun.exe en dat is nog steeds zo.

 

Dat "Defender" antivirus op meer dan 200+ PC's / laptops / tablets geplaatst in die tijd en geen blokkeringen meer voorgekomen en wat nog belangrijker is, ook geen virussen en malware op al die computers meer voorgekomen en dat waren computers waar eerder nogal eens verkeerde mails werden geopend of verbindingen waren met de geïnfecteerde websites of verkeerde downloads, door onwetendheid.

Dat was de ultieme test of Defender wel effectief genoeg was.

 

Gebruik sindsdien zelf op al mijn Windows PC's, Windows laptops en- Windows tablets sinds 2006 (= 16 jaar) Defender (MpCmdRun.exe) en geen probleem zelf meer gehad met netwerkverbindingen, printers, mail enz. enz. enz. en ook geen virus of malware meer en dat was daarvoor nog wel eens mogelijk met de vele ICT mails die ik vanuit allerlei hoeken toegestuurd kreeg en de continue internetverbindingen met allerlei websites en download servers.

 

Mijn conclusie: nooit meer een antivirus kopen of installeren, Defender is meer dan effectief genoeg, zonder de bijwerkingen van een trage computer en allerlei blokkeringen die normaal gebruik in de weg zitten.

De updates gaan via Windows updates, dus geen omkijken ernaar.

Defender kijkt in het geheugen ook of er vreemde acties komen of vreemde verbindingen gemaakt worden, zo ja, dan wordt de uitvoering in het geheugen geblokt en krijg je een melding, met de vraag, wat je wilt dat er gebeurd met dat programma.

 

Voor extra veiligheid met kritische computers: Defender is sinds 2006 in de achtergrond zo in te stellen dat er ieder uur gekeken kan worden naar nieuwe updates en afhankelijk van de hoeveelheid nieuwe virussen, vernieuwd Microsoft de software van Defender, van een paar maal tot 8 keer of meer per dag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic