1
Vraag
2
Reacties
Sybren69

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Email ontvangen lukt niet meer

ik kan nog wel mail via de telefoon ontvangen maar dit lukt niet meer op de computer. Weet iemand wat ik kan doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@Sybren69  Ik heb het vermoeden dat de computer dan gebruik maakt van verouderde instellingen.
De actuele instellingen zijn de volgende:

jansmarcel_0-1656779326343.png

Via onderstaande link wordt je door een stappenplan geloodst waarmee de instellingen gecontroleerd en gecorrigeerd kunnen worden:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/geen-e-mail-versturen#/


Als je laat weten welk programma je gebruikt en eventueel welke foutmelding je krijgt dan kun je gerichter geholpen worden.

Bekijk in context

2 Reacties 2
jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@Sybren69  Ik heb het vermoeden dat de computer dan gebruik maakt van verouderde instellingen.
De actuele instellingen zijn de volgende:

jansmarcel_0-1656779326343.png

Via onderstaande link wordt je door een stappenplan geloodst waarmee de instellingen gecontroleerd en gecorrigeerd kunnen worden:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/geen-e-mail-versturen#/


Als je laat weten welk programma je gebruikt en eventueel welke foutmelding je krijgt dan kun je gerichter geholpen worden.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Sybren69
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Super onhandig dat je geen e-mails meer kan ontvangen op jouw computer. Wanneer dit nog wel mogelijk is op jouw mobiele telefoon, dan vermoed ik net zoals @jansmarcel dat er iets niet helemaal correct meer is in de instellingen van het e-mailprogramma op jouw computer. Een e-mailprogramma zoals bijvoorbeeld outlook werkt namelijk puur op basis van de instellingen. 

We weten dit zeker als je op jouw computer geen problemen ervaart via de Ziggo Webmail. Dit is onze directe mailserver. Functioneert dit wel? Dan het advies om de instellingen van jouw e-mailprogramma te controleren en/of opnieuw in te stellen. Voor dit laatste hebben we een handig stappenplan. Deze vind je hier. Laat je ons weten of het is gelukt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic