1
Vraag
2
Reageer en help mee
Rob1920

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

E-mail bestanden downloaden van voor 1-1-2017

Kan geen bestanden in mail downloaden van voor 1-1-2017.

Weet iemand hoe dit kan?

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Welke foutmelding krijg je te zien?

Rob1920
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bert ik krijg geen foutmelding, een pdf of jpg ooit verstuurd of een cv wordt weergegeven met een download knop maar is vervolgens niet meer te downloaden. Heb vanaf mei 2014 imap , dus bestanden staan op ziggo server. Bestanden na 1-1-2017 kan ik wel downloaden.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dit is wel vreemd issue, nog niet zo tegengekomen op dit forum.

In de voorwaarden staat dat Ziggo bestanden ouder dan 12 maanden mag verwijderen als dit voor de stabiliteit noodzakelijk is.

Ziggo maakt ook geen backups per emailadres, die zijn niet terug te zetten, alleen de hele mailserver.

Daarom maak ik altijd backups van de belangrijke mails of sla ze op de computer op.

 

Mogelijk kan een Ziggo moderator navragen / nakijken of er bepaalde zaken spelen met de mailserver.

 

Zet het mailadres achter je huisnummer in je profiel van dit forum.

Rob1920
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bert heb reeds met ziggo gesproken maar hadden geen oplossing. Wist niet dat ziggo zomaar bestanden mag verwijderen , dat is volkomen nieuw voor mij. En van een jpg of pdf wordt geen systeem onstabiel, heb ook mijn capaciteit niet verbruikt. Kun je mij die voorwaarden laten zien, waar staan ze? 
B.v.d.

Rob

Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

@Rob1920  schreef:

 Kun je mij die voorwaarden laten zien, waar staan ze? 


Algemene voorwaarden per 9 mei 2022 (PDF - 0,4 MB)

 

Artikel 17
Het gebruik van Ziggo Internet
en Ziggo Wifispots

 

6. De Klant verwijdert regelmatig de tijdens het
gebruik van Ziggo Internet bij Ziggo opgeslagen
informatie, waaronder e-mails en automatisch
opgeslagen informatie met betrekking tot
internetgebruik. Ziggo heeft het recht informatie
ouder dan twaalf maanden te verwijderen als hij dit
noodzakelijk acht in verband met het functioneren
van het Netwerk of Ziggo Internet, zonder dat Ziggo
de Klant dat vooraf moet melden en dat daardoor
voor de Klant enig recht op schadevergoeding
ontstaat.

Rob1920
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank voor je informatie. Ik ben er niet blij mee en zal dus alle belangrijke mail moeten opslaan en dan naar een andere e-mail account gaan gebruiken.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Rob1920 Let op, bij veel (mail) providers is het niet anders en zij hebben ook geen backups die je terug kunt zetten.

Regelmatig een backup van de mail is een must.

Rob1920
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank voor de informatie. Vind het een slechte zaak, ziggo stelt 5Gb ter beschikking. 5Gb is 5Gb ! Mijn mail box is niet vol. Niemand mag bestanden verwijderen. Punt. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Rob1920  schreef:

Dank voor de informatie. Vind het een slechte zaak, ziggo stelt 5Gb ter beschikking. 5Gb is 5Gb ! Mijn mail box is niet vol. Niemand mag bestanden verwijderen. Punt. 


@Rob1920 Dan had je geen abonnee van Ziggo moeten worden of nu nog moeten zijn, want met een abonnement nemen of als je later abonnee bent gebleven, na wijzigingen van de voorwaarden, ben je ook met die voorwaarden akkoord gegaan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic