1
Vraag
2
Reacties
heyzzz

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Calex camera ziet Deco TP link M4 niet bij aansluiten

Goedendag, 

Wij hebben al jaren ziggo, maar ik ben hier nieuw op de community sinds vandaag.

 

Wij hebben thuis van Calex een supergoed werkende smart stekker via de Calex app. Deze werkt via mijn TP-link M4 wifi versterker van ziggo. 
nu dus ook 2 camera’s aangeschaft van Calex. Deze krijgen geen contact met het wifi signaal. Via de deco app de tp link ingesteld op 2.4GHz zonder succes, nu al een aantal uren verder met vele pogingen zonder succes. Camera’s op andere plaatsen in huis gezet en ook met en zonder bluetooth aan/uit geprobeerd. 
uiteindelijk aangesloten aan directe modem van mijn buurman en dan maken ze binnen 20sec contact en heb ik de beide camera’s online op de calex app.

Ik zou ze graag aansluiten op onze Deco TP link versterker, omdat ik anders niet genoeg bereik heb boven met de normale router. (Router is uitgeschakeld van wifi ivm DECO TP versterkers, zoals geadviseerd vanuit Ziggo)
zojuist contact gehad met de klantenservice en deze verwijst mij naar de community, dus vandaar hier mijn hulpvraag.

Alvast hartelijk dank voor uw/jullie reacties!

mvg Hans 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
heyzzz
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

De calex outdoor security camera. 

ik ben er vanmiddag via een expert van Ziggo achter gekomen dat deze camera alleen in router mode aangesloten kan worden en dus niet in acces mode. Ik ga deze week een switch van TP link aanschaffen. Komnd weekend de bridge-mode inschakelen op de router en daarna de Deco’s inzetten als router punten en dan hopelijk een goed resultaat en dan maandagmiddag een belafspraak met dezelfde Expert ter controle of het is gelukt. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

welk type camera heb je?

heyzzz
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

De calex outdoor security camera. 

ik ben er vanmiddag via een expert van Ziggo achter gekomen dat deze camera alleen in router mode aangesloten kan worden en dus niet in acces mode. Ik ga deze week een switch van TP link aanschaffen. Komnd weekend de bridge-mode inschakelen op de router en daarna de Deco’s inzetten als router punten en dan hopelijk een goed resultaat en dan maandagmiddag een belafspraak met dezelfde Expert ter controle of het is gelukt. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

mooi dat je een oplossing hebt gevonden

 

wel vreemd dat ze niet met acces mode werken

heyzzz
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

In ieder geval bedankt voor uw reactie! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic