Bud_Stuitje

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bridge modus s.v.p. weer activeren

@Cecilia @Lotte  @Jos of andere @Ziggo moderators ;).

 

Wie van jullie zou mijn connectbox giga even snel weer in bridge modus kunnen zetten?
Vandaag waren er verbindingsproblemen waardoor de bridge modus tijdelijk even uitgeschakeld diende te worden. Problemen lijken opgelost. Telefonische klantenservice is nu dicht. Graag weer activeren vanwege benodigde servers en port forwarding. Hartelijk dank voor je tijd en moeite 🙂

 

4 Reacties 4
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

de community moderators zijn er niet vaak in de avond

 

probeer

https://twitter.com/ZiggoWebcare

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Bridge mode aan en uitzetten gaat via dit stappenplan en formulier.

Stappenplan Bridge-modus | Ziggo | Klantenservice

Bridge-modusformulier | Klantenservice | Ziggo

Bud_Stuitje
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ok thanks! Vooralsnog laat ik dan maar even de bridge modus 'off' laten want morgenochtend heb ik voor mijn werk wel internet nodig voor teams overleg. Ik neem morgen wel even telefonisch contact op als het hier verder kan qua werk. Ik had gehoopt dat het vanavond even getest had kunnen worden, maar helaas.

Nog maals dank voor jullie reacties 😊👍.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Je kunt ook de chat proberen via de Mijn Ziggo app, die is 24/7/365 actief, alleen kan het lang duren bij drukte.

Uitgelicht topic