Dannywitberg198
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bridge modus aanzetten

Is er iemand die mijn bridge modus weer kan aanzetten

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 203Posts
  • 18Oplossingen
  • 39Likes

Hallo @Dannywitberg198 , ik zie dat je hierover woensdagavond contact hebt gehad met onze helpdesk. 
Laat je het weten als wij je nog ergens mee kunnen helpen of dat we dit topic kunnen sluiten? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47893Posts
  • 2901Oplossingen
  • 10578Likes

Als je in oud-UPC gebied woont, kun je dit zelf.

Woon je in oud-Ziggo gebied, dan moet Ziggo dit voor je doen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info


Wil je sneller contact met Ziggo?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 203Posts
  • 18Oplossingen
  • 39Likes

Hallo @Dannywitberg198 , ik zie dat je hierover woensdagavond contact hebt gehad met onze helpdesk. 
Laat je het weten als wij je nog ergens mee kunnen helpen of dat we dit topic kunnen sluiten? 

Bekijk in context

Uitgelicht topic