1
Vraag
2
Reacties
Nbanninga73

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Booster pods maken geen verbinding

Eindelijk de pods ontvangen en vol goede moed aan de slag. De pods gescand, in het stopcontact en wachten. Na bijna 10 minuten de melding dat er geen apparaten waren gevonden.  Kan gebeuren, opnieuw proberen dus maar zelfde melding. In de smart Wi-Fi app staat nu wel dat ik 3 boosters heb ( de oude  heb ik maar weer terug geplaatst ) maar de pods willen niks doen en zijn na de zoveelste poging nog steeds onvindbaar. Toevallig dat ik dit probleem ook al met een Wi-Fi huis camera heb gehad. Ik dacht toen dat het aan de camera lag maar begin nu te vermoeden dat het probleem ergens anders ligt. 

Wie weer wat er aan de hand kan zijn.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Nbanninga73 We hebben de activatie even door laten lopen! Wil je het opnieuw proberen en ons laten weten of het werkt? We zijn erg benieuwd! 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Als je de pods wel hebt kunnen aanmelden en de lampjes zijn uitgegaan voorop de pods, dan zouden ze moeten werken.

Zijn de lampjes voorop de pod uit?

Heb je een internetverbinding via de pods?

 

Dat de pods niet in de app te vinden zijn is een veel voorkomend probleem, Ziggo is er mee bezig om dit op te lossen.

Maar de pods zouden dan al wel moeten werken.

Nbanninga73
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De lampjes blijven knipperen. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is meer iets voor Ziggo medewerkers.

Zij kunnen dieper in het systeem kijken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @Nbanninga73

 

Allereerst welkom hier op de Ziggo Community!

Leuk dat je dit platform hebt gevonden en gelijk de juiste route hebt genomen.

 

Ik las dat je problemen had met de activatie van je WifiPods. Dit lag helaas aan ons. In je klantdossier stonden de Pods nog niet actief. Dit heb ik nu voor je in orde gemaakt. Na max. 24 uur kun je de Pods opnieuw installeren, en zal je zien dat deze dan wel actief zijn.

Mocht je onverhoopt ergens tegen aan lopen, schroom dan niet weer terug te komen in dit topic.

Nbanninga73
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tot op heden werken de pods niet. Als ik ze uit het stopcontact haal en ik wil ze opnieuw instaleren dan geeft de app aan dat ze al bekend zijn. Ik moet ze in het stopcontact stoppen en dan zou de app ze zelf vinden. Helaas steeds hetzelfde, geen apparaten gevonden. 1 van de 2 pods blijft het lichtje aan, de 2e pod heeft een knipperend lichtje.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Nbanninga73 We hebben de activatie even door laten lopen! Wil je het opnieuw proberen en ons laten weten of het werkt? We zijn erg benieuwd! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic