Rens51

Level 5
  • 69Posts
  • 4Oplossingen
  • 9Likes

Wijziging vaste telefonie op komst?

Beste forumleden,

Mijn alarminstallatie, ca 8 jaar oud, heeft een spraakmodule die uitbelt met een gesproken boodschap bij alarm, via mijn vaste Ziggo telefoonlijn naar mijn mobiele telefoon. Nu wordt mij verteld dat er begin 2022 veranderingen in de vaste telefonie worden doorgevoerd, waardoor mijn (analoge) spraakmodule niet meer zal werken.  De voorgesteld aanpassing is behoorlijk kostbaar.

Ik heb gebeld met de Ziggo helpdesk maar daar is hier niets over bekend.

De medewerker verwees door naar dit forum om de vraag te stellen.

Is hier over iets bekend in dit forum?

Bedankt, Rens

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Rens51 een geheel terechte vraag hoor. Dan zou ik ook navraag gaan doen. Wel ben ik even benieuwd dat je zegt dat ''je dit verteld is''. Door wie, als ik vragen mag?

Want net als @Bert ben ik ook flink nazoekwerk gaan doen maar kan nergens vinden dat dit gaat gebeuren bij Ziggo. Stel, er gaat één en ander veranderen, dan laten we je dit uiteraard altijd op tijd weten. Maar wij weten van niks! 🙂 

Bekijk in context

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik vermoed dat de de installateur van de alarminstallatie in de war is geweest met KPN waar per 1 april 2022 een aantal wijzigingen zijn.

KPN stopt met de ISDN 15/20/30 dienstverlening op 1 april 2022.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Wat betreft Ziggo zou ik niet weten wat er technisch zou moeten veranderen, want dan zouden alle telefoons ineens niet meer werken.

Ook nergens ook maar iets over gelezen.

 

Bij KPN verdwijnt er wel het één en ander, maar het is niet geheel duidelijk wat en wanneer.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Rens51 een geheel terechte vraag hoor. Dan zou ik ook navraag gaan doen. Wel ben ik even benieuwd dat je zegt dat ''je dit verteld is''. Door wie, als ik vragen mag?

Want net als @Bert ben ik ook flink nazoekwerk gaan doen maar kan nergens vinden dat dit gaat gebeuren bij Ziggo. Stel, er gaat één en ander veranderen, dan laten we je dit uiteraard altijd op tijd weten. Maar wij weten van niks! 🙂 

Rens51
Topicstarter
Level 5
  • 69Posts
  • 4Oplossingen
  • 9Likes

Dat was mij verteld door de installateur van mijn alarminstallatie waar een uitbel functie op zit via mijn vaste huistelefoon. Timing zou zijn april 2022. Ik wacht het maar af. Maar bedankt voor de reacties.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik vermoed dat de de installateur van de alarminstallatie in de war is geweest met KPN waar per 1 april 2022 een aantal wijzigingen zijn.

KPN stopt met de ISDN 15/20/30 dienstverlening op 1 april 2022.

Uitgelicht topic