1
Vraag
2
Reacties
queenknoop

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Volop Bellen opzeggen

Goedeavond,

 

Ik heb een pakket internet compleet en ook  digitaal tv compleet en volop bellen erbij.

Nu kost volop bellen 12.95 pm  wij gebruiken dat niet maar bellen heel sporadisch met de vaste telefonie.

Is er ook een soort vast bel abbonement wat alleen geld kost als je ook daadwerkelijk belt en.zonder dat ik mijn andere abbonement van tv en internet veranderd.


Eén of meer diensten van Ziggo opzeggen?

Wil jij je digitale TV, internet of telefonie van Ziggo opzeggen? Dat kan alléén via onze klantenservice. Neem contact met ons op via de chat, dan is het zo geregeld.

 

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @queenknoop

De hulptroepen staan paraat! Het is zonde om gebruik te maken van Volop Bellen als je de kosten hiervan er niet uit haalt. Zoals @Bert! al aangeeft is het mogelijk om dit extra abonnement op te zeggen met 1 maand opzegtermijn. Je betaalt dan voor het verbruik wat je pleegt. De rest van je abonnement blijft dan verder ongewijzigd. Is dit iets wat als een goede match klinkt? Zo ja, geef dan vooral een gil dan zorg ik dat ik Volop Bellen voor je stopzet. 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Bij deze geregeld @queenknoop. Je ontvangt in de loop van vandaag een e-mail ter bevestiging van de opzegging van Volop Bellen per 25 augustus 2021. 🙂

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Je kunt volop bellen van je abonnement afhalen zonder dat er iets in je abonnement veranderd, je betaald dan een start tarief van € 0,14 en een minuuttarief van € 0,14.

 

Tarieven Telefonie | Klantenservice | Ziggo

queenknoop
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt  maar dat kan ik niet zelf doen in mijn ziggo.   Ik kan het alleen helemaal weg halen.   Ik zal van de week eens erna bellen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@queenknoop dat klopt, dat gaat niet via Mijn Ziggo.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @queenknoop

De hulptroepen staan paraat! Het is zonde om gebruik te maken van Volop Bellen als je de kosten hiervan er niet uit haalt. Zoals @Bert! al aangeeft is het mogelijk om dit extra abonnement op te zeggen met 1 maand opzegtermijn. Je betaalt dan voor het verbruik wat je pleegt. De rest van je abonnement blijft dan verder ongewijzigd. Is dit iets wat als een goede match klinkt? Zo ja, geef dan vooral een gil dan zorg ik dat ik Volop Bellen voor je stopzet. 

queenknoop
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia  graag als u het voor mij kunt stopzetten heel graag.  Bedankt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Bij deze geregeld @queenknoop. Je ontvangt in de loop van vandaag een e-mail ter bevestiging van de opzegging van Volop Bellen per 25 augustus 2021. 🙂

BasIsBas

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo @Cecilia , zou je bij ons ook het "volop bellen" van het abonnement kunnen verwijderen? Alvast Dank! Mvg Bas

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Zeker wil ik dat ook voor jou regelen @BasIsBas. Helaas is het op dit moment niet mogelijk, omdat er gisteren een nieuw pakket is besteld. We moeten dus nog eventjes wachten totdat dit volledig in onze systemen is verwerkt. Daarna kunnen we de opzegging van Volop Bellen invoeren. 

Ik kom opnieuw bij je in de lucht zodra ik de opzegging heb doorgevoerd! 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hierbij mijn seintje @BasIsBas. Het was nu mogelijk om de opzegging van Volop Bellen door te voeren. Bij deze wil ik je dan ook laten weten dat ik Volop Bellen heb stopgezet per 3 september 2021 (maand opzegtermijn). Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo