Jop1971
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

geen signaal groen knipperend lampje en mediabox offline

Vandaag is er in  onze wijk onderhoud geweest. Dit zou gereed zijn. Wij hebben sindsdien melding mediabox offline en groen knipperend lampje op modem. Dus geen internet en tv. Coaxkabel loopt naar splitter. Alles is halfjaar geleden door Ziggo monteur zo aangesloten. Zou blij zijn dat er hulp komt. Vandaag 5 keer contact gezocht met Ziggo.

 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10496Posts
  • 752Oplossingen
  • 3175Likes

Goedemiddag,

In de tussentijd heb ik ook privé contact gehad met @Jop1971 en gemeld dat de storing inmiddels is omgezet naar een netwerkstoring. We hopen de storing uiterlijk morgen te verhelpen. 

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47854Posts
  • 2897Oplossingen
  • 10564Likes

@Jop1971 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, morgen hier langs gaan komen.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

 
Jop1971
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoop dat er reactie komt deze gegevens had ik al opgeslagen bij mijn profiel

Jop1971
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Er komt helaas geen reactie. Op telefoon alleen tegenstrijdige verhalen van medewerkers. Probleem is dat verdeelpunt in straat niet werkt. Er komt bij ons en buurtgenoten geen signaal binnen en nog sturen ze geen monteur naar dit kastje om op te lossen.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47854Posts
  • 2897Oplossingen
  • 10564Likes

@Jop1971 Het ligt bij een spoed medewerker, maar die kan zich niet splitsen, helaas.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47854Posts
  • 2897Oplossingen
  • 10564Likes

Hopelijk wordt het morgen opgepakt. @Jop1971 

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10496Posts
  • 752Oplossingen
  • 3175Likes

Goedemorgen @Jop1971 

Welkom op de Ziggo Community.

Ik zie inderdaad dat er onderhoudswerkzaamheden hebben plaatsgevonden in de wijk. 

Naast jouw internetmodem zie ik dat er nog 1 klant offline is die contact heeft opgenomen. Er zijn in de wijk meer dan 400 modems actief (en online) en daarvan zijn er momenteel 2 offline. Dit probleem wordt om deze reden dan ook als een ‘individuele storing’ beschouwd en daarom hebben mijn collega's meerdere keren voorgesteld om een monteur in te plannen.

Hoe graag ik het ook zou willen, kunnen we dit niet als een ‘blokstoring’ aanmelden bij onze monteurs en moeten we op basis van een individuele afspraak langskomen. Ik zou graag anders willen aangeven, maar kan dit probleem ook niet voor je op afstand verhelpen.

Er staat voor 27-01 een monteur ingepland en ik hoop dat hij het probleem t.z.t. verhelpt. Uiteraard heb je recht op een compensatie zodra het probleem is verholpen.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47854Posts
  • 2897Oplossingen
  • 10564Likes

@Jop1971 Mogelijk helpt het als je dit kapje van de splitter afhaalt.

 

 

 

Jop1971
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beide gezinnen zitten op ditzelfde verdeelkastje dus zou het dan niet logisch zijn naar dit kastje te komen kijken. 
 

Jop1971
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Helaas Bert is dit niet de oplossing. Geen signaal wat binnenkomt dus wel/geen kapje  maakt niet uit.

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10496Posts
  • 752Oplossingen
  • 3175Likes

Goedemiddag,

In de tussentijd heb ik ook privé contact gehad met @Jop1971 en gemeld dat de storing inmiddels is omgezet naar een netwerkstoring. We hopen de storing uiterlijk morgen te verhelpen. 

Bekijk in context

Jop1971
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ondertussen met tussenkomst van Serkan is monteur gearriveerd bij verdeelkast. De voeding en versterker waren kapot. De wijkkast was vernieuwd vrijdag en deze verdeelkast is niet meer opgestart. 
Omdat er maar 4 aansluitingen op deze verdeelkast zitten wordt dat door Ziggo niet geregistreerd. Het is nu door buitenmonteur opgelost en alles werkt?

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10496Posts
  • 752Oplossingen
  • 3175Likes

@Jop1971 

Bedoel je vandaag nog? Dat is wel heel fijn! 

Jop1971
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja klopt vanmiddag was de monteur er en heeft het opgelost in verdeelkast. Normaal worden verdeelkasten gemonitord maar kleine onder 6 aansluitingen niet en worden  problemen niet geregistreerd. Door hulp @Serkan Ziggo en @Be rt is het opgelost. Bedankt daarvoor?

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47854Posts
  • 2897Oplossingen
  • 10564Likes
Jop1971 wrote:

Helaas Bert is dit niet de oplossing. Geen signaal wat binnenkomt dus wel/geen kapje  maakt niet uit.

Hou het wel in de gaten, dit kapje van de POA 01-UPC heeft al veel problemen veroorzaakt.
De nieuwe POA 01 B is de aangepaste versie nadat het ontdekt is en is niet te diep.

Onverklaarbare storingen haperingen met internet verbinding en/of Next en andere Mediaboxen. | Ziggo...

 

Zooo, op zondag opgelost, dat is een prima actie.

Veel internetsucces en kijkplezier gewenst verder.

Mocht dit nog niet door de monteur of automatisch gebeurd zijn.
Kijk nog even of de monteur voor 27-01-2021 nog in je Mijn Ziggo staat.
Zo ja, kun je hem daar annuleren en je buurtgenoten ook.

 

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo