Vandaag een telefoontje gepleegd naar Ziggo om eens te vragen wat ze mij kunnen aanbieden om te blijven en niet over te stappen naar T-Mobile. Mijn glasvezel moet officeel moet nog "aangesloten" worden maar heb intussen wel internet dus kan het verschil proberen.
De geweldige (NOT) dame bij Ziggo op de afdeling opzeggen gaf mij een voorstel en wees mij fijntjes op een maand opzegtermiijn. Heb op dat moment niets beslist wat te doen bod aanvaarden of opzeggen maar wat schetst onze verbazing..... er volgt een mailtje met een directe opzegging van het abonnement!!!!!!
Geen Ziggo verbinding meer en alle bewaarde programma's zijn weg
Ik hoop dat Ziggo zich nog eens laat doorlichten of zulke mensen wel een aanwinst zijn voor de club mvoor behoud van klanten!!
We zullen zien wat er morgen gebeurt na een 2'telefoontje of het terug gedraaid wordt.
DUS WEES GEWAARSCHUWD ALS JE ER AAN DENK OM OVER TE STAPPEN !!