yokingy

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Abonnement direct opgezegd door Ziggo na bellen voor nieuw aanbod

Vandaag een telefoontje gepleegd naar Ziggo om eens te vragen wat ze mij kunnen aanbieden om te blijven en niet over te stappen naar T-Mobile. Mijn glasvezel moet officeel moet nog "aangesloten" worden maar heb intussen wel internet dus kan het verschil proberen.

De geweldige (NOT) dame bij Ziggo op de afdeling opzeggen gaf mij een voorstel en wees mij fijntjes op een maand opzegtermiijn. Heb op dat moment niets beslist wat te doen bod aanvaarden of opzeggen maar wat schetst onze verbazing..... er volgt een mailtje met een directe opzegging van het abonnement!!!!!!

Geen Ziggo verbinding meer en alle bewaarde programma's zijn weg

Ik hoop dat Ziggo zich nog eens laat doorlichten of zulke mensen wel een aanwinst zijn voor de club mvoor behoud van klanten!!

We zullen zien wat er morgen gebeurt na een 2'telefoontje of het terug gedraaid wordt.

 

DUS WEES GEWAARSCHUWD ALS JE ER AAN DENK OM OVER TE STAPPEN !!

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zij kunnen dieper in de systemen kijken en/of de juiste personen binnen Ziggo bereiken.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5790Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @yokingy 

Wat een bijzonder nare ervaring deel je hier met onze opzegafdeling. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een abonnement zonder toestemming wordt opgezegd.

Hiervoor ook excuus!

 

Wat zou je nu graag zien? Heb je inmiddels al een aanvraag lopen bij T-Mobile? Of zal ik de abonnementen van ons middels een herstelactie weer activeren?

Ik verneem graag van je in welke oplossing jij je kan vinden.

yokingy
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Helaas na een goed gesprek later op de middag is het niet terug gedraaid. Vandaag om 4 uur weer gebeld en nu iemand aan de lijn wie zeer verbaasd was. Nu weer een verzoek gedaan om de boel terug te zetten. En NEE ik weet nog niet of T-mobile het wordt er zit meer verschil in deze 2 dan alleen maar snelheid.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ik raad je aan om alleen via hier het contact te laten lopen anders kunnen er verschillende mensen met verschillende mogelijkheden door elkaar heen werken

 

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@yokingy ik snap dat dit merkwaardig en ook frustrerend is. Sorry voor het gedoe!

En zoals al aangegeven, laten we aub niet met hele volksstammen aan dit gebeuren gaan sleutelen. We kijken dus even wat de collega in kwestie voor je doet. Als zaken mis lopen, meld het uiteraard gerust. 

yokingy
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Klopt helemaal wat je zegt maar voor een klant is er niets frusterndere dat tv en internet afgesloten wordt en dat je dan 2 maal terug moet bellen voordat er weer actie vanuit ziggo wordt ondernomen. Ja 1 persoon kan de naam Ziggo redelijk beschadigen. Het goede nieuws is dat het nu hersteld is.

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@yokingy dat is absoluut goed nieuws!

Dankje voor het delen!

Uitgelicht topic