1
Vraag
2
Reacties
Ejk

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo account verwijderen

Goedemiddag,

 

Vorig jaar is het abonnement van mijn broer opgeheven ivm overlijden. Alle apparatuur is reeds retour en de abonnementen zijn ook beëindigd.

Echter is het "mijnziggo" account nog steeds actief. Kan dit verwijderd worden?

 

Graag contact moderator.

 

Met vriendelijke groet,

Ejk

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2213Posts
  • 296Oplossingen
  • 767Likes

Helemaal helder, dankjewel daarvoor, @Ejk
In dat geval weet ik voldoende en heb ik het account bij deze verwijderd. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61370Posts
  • 4176Oplossingen
  • 15568Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2213Posts
  • 296Oplossingen
  • 767Likes

Welkom op de Ziggo Community, @Ejk

Ik kan mij voorstellen dat dit gevoelig ligt. Logisch dat je het verwijderd wilt hebben. 
Heb je de gegevens van jouw broer in je Community profiel geplaatst? Dan verwijder ik het Mijn Ziggo account.

Ejk
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Jiri 

In het profiel staan de postcode en het huisnummer waar mijn broer woonde.

Het klantnr. heb ik ook beschikbaar, maar kon dit niet invullen in het profiel.

Graag dan even een prive bericht.

 

Met vriendelijke groet,

Ejk

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2213Posts
  • 296Oplossingen
  • 767Likes

Helemaal helder, dankjewel daarvoor, @Ejk
In dat geval weet ik voldoende en heb ik het account bij deze verwijderd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates