Sveekeren

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO TV app bij Internet & Kabel TV?

Goedendag,

Ik heb een alles in één abonnement van Ziggo, maar wil dat terugbrengen naar internet en kabel TV. Nu is mijn vraag, kan ik dan steeds gebruik maken van de Ziggo GO TV app op mijn android TV box?.

M.v.g. sveekeren

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Expert
Expert
  • 11687Posts
  • 2239Oplossingen
  • 4052Likes

Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

Veelgestelde vragen

De app is gratis te downloaden voor Ziggo klanten, met uitzondering van klanten met een Ziggo Internet Only abonnement. Let op: Ziggo GO op je tweede tv werkt alleen met je internetverbinding van Ziggo.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb
Expert
Expert
  • 11687Posts
  • 2239Oplossingen
  • 4052Likes

Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

Veelgestelde vragen

De app is gratis te downloaden voor Ziggo klanten, met uitzondering van klanten met een Ziggo Internet Only abonnement. Let op: Ziggo GO op je tweede tv werkt alleen met je internetverbinding van Ziggo.

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 7540Posts
  • 477Oplossingen
  • 1588Likes

houd wel rekening mee dat als je momenteel tv compleet next of tv max next hebt en terug gaat naar kabel tv cloud opname in Ziggo go dan komt te vervallen 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2576Posts
  • 311Oplossingen
  • 644Likes

Goedemorgen @Sveekeren

Zo te lezen heb je al aardig wat goede tips gekregen rondom het wijzigen van je abonnement naar Internet + Kabel TV

Met de pakket vergelijker op deze pagina kun je gemakkelijk controleren welk Internet pakket bij je past en welke opties je nog wel en niet ontvangt met alleen Kabel TV.

Mochten wij iets kunnen betekenen, laat het gerust weten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates