Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Als het goed is ontvang ik vandaag een Next Mini voor de 2de TV. Wat doe ik met de "Digitale ontvanger Full Digital" van Ziggo die overbodig is geworden ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ha Juster,
Volgens mij is de Digitale Ontvanger nog steeds een apparaat in bruikleen als ik de pagina over restwaarde bekijk. Dan zou deze terugmoeten naar Ziggo, anders loop je kans restwaarde in rekening te krijgen (al zal het niet zoveel zijn na een paar jaar 🙂 ). Het snelste kom je erachter door contact op te nemen met de klantenservice via www.ziggo.nl/chat, 1200 (Ziggo-lijn) of 0900-1884 (andere lijn)!
Ha Juster,
Volgens mij is de Digitale Ontvanger nog steeds een apparaat in bruikleen als ik de pagina over restwaarde bekijk. Dan zou deze terugmoeten naar Ziggo, anders loop je kans restwaarde in rekening te krijgen (al zal het niet zoveel zijn na een paar jaar 🙂 ). Het snelste kom je erachter door contact op te nemen met de klantenservice via www.ziggo.nl/chat, 1200 (Ziggo-lijn) of 0900-1884 (andere lijn)!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...