apelgrim

Level 5
  • 58Posts
  • 2Oplossingen
  • 21Likes

Vraag over aanvullende producten.

Mijn huidige product is Internet Complete en TV Complete Next met Volop Bellen internationaal.€86, - per maand

Als ik dit verander naar alles in een Compleet €71,00 per maand.(zie afbeelding Ons advies voor jou)

Verandert er dan nog iets in mijn huidige aanvullende producten?

 

Ons advies aan jou.JPG

Huidige aanvullende producten.

Dit zijn mijn huidige aanvullende producten.JPG

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Nee je behoud gewoon je huidige modem en je media box, alleen met Volop Bellen internationaal veranderd, maar voor de rest ja kosten mindering, maar apparatuur blijft zoals het is.

 

Hopelijk geeft dit voldoende informatie, anders komt er elke dag van maandag tot vrijdag een Ziggo Medewerker het topic langs en kan altijd nog een aanvulling of hulp bieden.

Bekijk in context

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @apelgrim , goed dat je dit vooraf controleert voordat je deze wijziging aanvraagt. Wat Dave! heeft getypt, dat klopt. 
 

De keuze is trouwens aan jezelf of je het Bellen Internationaal aan laat staan voor € 15,- extra per maand of dat je het volop bellen compleet opzegt. Je kunt trouwens ook kiezen voor de nationale (huidige) variant. Voor Volop Bellen nationaal betaal je € 12,95 per maand. Hou er wel rekening mee dat het Bellen Internationaal een oud pakket is. Zodra je deze hebt opgezegd, kunnen wij deze niet meer opnieuw activeren.
 

Ga je voor de € 71,- variant zonder Volop bellen (zowel nationaal als internationaal) dan betaal je wel per gesprek. De tarieven per gesprek kun je hier vinden.

Kom je er zo uit? 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Nee je behoud gewoon je huidige modem en je media box, alleen met Volop Bellen internationaal veranderd, maar voor de rest ja kosten mindering, maar apparatuur blijft zoals het is.

 

Hopelijk geeft dit voldoende informatie, anders komt er elke dag van maandag tot vrijdag een Ziggo Medewerker het topic langs en kan altijd nog een aanvulling of hulp bieden.

apelgrim
Topicstarter
Level 5
  • 58Posts
  • 2Oplossingen
  • 21Likes

@Dave! Hartelijk bedankt voor je antwoord!👍

Maar ik wacht ook even op een antwoord van een Ziggo medewerker, ik laat mij namelijk niet graag meer verrassen zoals het verdwijnen van F1.😒

Dan kan ik die €15.-gebruiken ter compensatie van de kosten van viaplay, wat ik wel waardeloos vindt ten opzichte van het oude F1. Ik heb dan ook serieus overwogen om een andere provider te nemen.

Vriendelijke groet Anton😉

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Ook al geen Ziggo-medewerker, toch nog een toevoeging:

Volop Bellen Internationaal is een oude Telefonie-addon. Als je deze opzegt (zoals Dave zegt, dit zal verder geen verandering met zich meebrengen), kan je 'm niet meer opnieuw aanvragen. Alleen de afgeslanke vorm Volop Bellen (Nationaal) is er dan nog voor €12,95. Misschien ten overvloede, maar wilde je het laten weten 🙂

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Graag gedaan @apelgrim  en Ziggo Medewerkers komen maandag tot vrijdag elke werkdag het topic langs, mocht het te lang duren kan je me een tag geven, dan kan ik ze nog even langs sturen, omdat het erg druk is.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @apelgrim , goed dat je dit vooraf controleert voordat je deze wijziging aanvraagt. Wat Dave! heeft getypt, dat klopt. 
 

De keuze is trouwens aan jezelf of je het Bellen Internationaal aan laat staan voor € 15,- extra per maand of dat je het volop bellen compleet opzegt. Je kunt trouwens ook kiezen voor de nationale (huidige) variant. Voor Volop Bellen nationaal betaal je € 12,95 per maand. Hou er wel rekening mee dat het Bellen Internationaal een oud pakket is. Zodra je deze hebt opgezegd, kunnen wij deze niet meer opnieuw activeren.
 

Ga je voor de € 71,- variant zonder Volop bellen (zowel nationaal als internationaal) dan betaal je wel per gesprek. De tarieven per gesprek kun je hier vinden.

Kom je er zo uit? 

apelgrim
Topicstarter
Level 5
  • 58Posts
  • 2Oplossingen
  • 21Likes

Hallo @Meindert

Vriendelijk bedankt voor de aanvullende informatie,👍

ik ga er zeker uitkomen en pas in mijn Ziggo het pakket aan naar €71,-

Vr.Groet Anton.😉

Uitgelicht topic