1
Vraag
2
Reacties
Hanno Zandee

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verhuizen maar geen kabelaansluiting

Beste allemaal,

Volgende maand gaan we verhuizen naar Ede, uiteraard Ziggo gebeld om de verhuizing door te geven maar er ligt geen kabel volgens de klantenservice. Na 5x te zijn doorverbonden met evenveel zoveel verschillende personen , 30min in de wacht te hebben gestaan en 2x verbinding te hebben verbroken probeer ik het via deze weg.

Ik wil graag bij Ziggo blijven alleen is dat mogelijk zonder een kabelaansluiting? Zijn er eventele opties of alternatieven beschikbaar? Alleen Ziggo GO abbonement misschien?

Verder had ik gevraagd wat de kosten zouden zijn om de kabel naar het huis aan te leggen aangezien de wijk (nieuwbouw 2009) wel is aangesloten. De medewerker plaatste me vrolijk terug in de wachtrij van 15min en werd ik ondertussen moedeloos. Wie heeft antwoorden?

Groet,

Hanno
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
guusre

Level 1
  • 46Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes
Hallo Hanno,

Allereerst vervelend dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad met de klantenservice, het is altijd vervelend om lang te moeten wachten en geen duidelijk antwoordt te hebben gehad.

Helaas is het niet mogelijk om bij ziggo een aansluiting te hebben zonder een kabel. Als je toch een aansluiting zou willen zou je dit kunnen regelen via www.mijnaansluiting.nl,
echter kan dit prijzig zijn en weet ik niet hoeveel Ziggo hiervan vergoed. Ik dacht dat er bij de eerste aansluiting wel een bedrag wordt vergoed.

Alleen een ziggo go abonnement is helaas niet mogelijk, er moet een ziggo abonnement zijn om ziggo go te kunnen gebruiken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
guusre

Level 1
  • 46Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes
Hallo Hanno,

Allereerst vervelend dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad met de klantenservice, het is altijd vervelend om lang te moeten wachten en geen duidelijk antwoordt te hebben gehad.

Helaas is het niet mogelijk om bij ziggo een aansluiting te hebben zonder een kabel. Als je toch een aansluiting zou willen zou je dit kunnen regelen via www.mijnaansluiting.nl,
echter kan dit prijzig zijn en weet ik niet hoeveel Ziggo hiervan vergoed. Ik dacht dat er bij de eerste aansluiting wel een bedrag wordt vergoed.

Alleen een ziggo go abonnement is helaas niet mogelijk, er moet een ziggo abonnement zijn om ziggo go te kunnen gebruiken.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Leest u eens dit topic ter informatie.
en dit.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic