Wij hadden/hebben een abonnement voor vast bellen bij KPN. Op 27 december heb ik naar Ziggo gebeld om het bellen om te zetten naar Ziggo, waar we al klant waren voor internet en tv. Vrij snel daarna konden we via Ziggo bellen. Ziggo zou de opzegging bij KPN regelen maar de opzegging is nog steeds niet bij KPN bekend (vanmiddag wederom nog telefonisch nagevraagd). Wij zitten daardoor nog steeds aan ons hele dure abonnement bij KPN vast. In het dossier zal vastgelegd zijn dat ik diverse keren gebeld heb over de opzegging. De laatste keer (volgens mij op 17 of 21 januari) zou de desbetreffende medewerker opnieuw nummerbehoud aanvragen. Maar dat heeft dus nog niet tot een opzegging bij KPN geleid. Wanneer de opzegging in orde gemaakt wordt, willen we graag compensatie voor de extra kosten van € 84,51 per twee maanden die nu nog steeds doorlopen.
Verder had ik in de week van 27 december en de week erna contact met Remco van de afdeling retentie. Wij zijn al jarenlang klant bij Ziggo en rechtsvoorgangers en we kregen daarom het aanbod van 9 maanden lang 20 euro korting plus drie gratis SmartWifi pods. Remco had problemen met het vastleggen van deze aanbieding en zou op donderdag 5 januari naar mij bellen maar hij heeft dat niet gedaan. Vervolgens heb ik via de Ziggo-app (messenger) contact opgenomen en daarop is op 7 januari gereageerd met de mededeling dat Remco het had geëscaleerd. Daarna heb ik niks meer vernomen.
Kunnen jullie het bovenstaande nu met spoed oppakken. Ons geduld wordt wel erg op de proef gesteld.
Alvast bedankt.