Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

Tv pakket wijzigen

Goede avond, een vraag voor de pakket deskundigen hier. Wij hebben nu Tv standaard en internet compleet als pakket. Nu kijken wij slechts zelden tv, dus overweeg ik terug te schakelen naar internet only, incl. Kabel tv uiteraard dat kan niet anders volgens mij. Wij kijken tv met de Apple TV en de ziggogo app. (Wij gebruiken dus niet de kabel tv.)

Mijn vraag is nu, kan ik als ik dus zo’n pakket neem, dus internet only/kabel-tv, dan nog steeds gebruik maken van de ziggo go app op mijn Apple TV, zonder extra kosten? 

En voor de experts, mijn profiel is aangevuld met postcode en huisnummer.😉

20 Reacties 20
Eddy

Level 13
  • 848Posts
  • 162Oplossingen
  • 90Likes

Hai @Hatolex 

 

@Hatolex @Ja hoor dit moet kunnen ik citeer hieronder de website

 

 

Wie kunnen Ziggo GO gebruiken?
 

Heb je een Alles-in-1 pakket, Internet & TV pakket of een Internet & Online TV pakket van Ziggo? Dan heb je toegang tot Ziggo GO. Log eenmalig in met je Mijn Ziggo-accountgegevens en je kunt gebruikmaken van Ziggo GO. Tip: ook je partner, kids of huisgenoten kunnen kijken via Ziggo GO. En dat tot wel 3 apparaten tegelijk!


Let op dit geldt natuurlijk alleen voor de standaard zenders die op Ziggo Go worden doorgegeven.

 

gr. Eddy

 

Hatolex
Topicstarter
Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@Eddy, dat had ik ook gelezen, maar kabel tv wordt in dat verhaal niet specifiek genoemd, vandaar mijn vraag. Sorry voor de onduidelijkheid in mijn vraag.

Eddy

Level 13
  • 848Posts
  • 162Oplossingen
  • 90Likes

Hai @Hatolex 

 

@ik heb even op de site gedaan alsof ik het bestel maar bij standaard tv zit Ziggo go erbij. Wel moet je standaard tv bestellen.

 

gr. Eddy

Hatolex
Topicstarter
Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@Eddy, ja dat bedoel ik dus standaard tv heb ik nu maar ik wil dus terug naar kabel tv. Mijn vraag is dus, heb ik met KABEL TV nog steeds ziggogo op mijn Apple TV?  We wachten even op iemand van ziggo die duidelijkheid kan geven. Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken.👍

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

*** Tekst verwijderd, het is nogal een complexe materie, al die verschillende abonnementen.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

je hebt 2 soorten internet only 

 

 

1ste met kabel tv heeft wel toegang tot ziggo go

2de met alleen kabelaansluiting als noemer geen toegang meer tot ziggo go wel ietsje goedkoper 

 

 

als ik het goed heb 

 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Bert  schreef:

...het is nogal een complexe materie, al die verschillende abonnementen.


Inderdaad !

Volgens mij heeft het goedkoopste abonnement geen ZiggoGo. Maar hoe dat pakket nu maar weer genoemd werd, dat is wat ingewikkeld. Misschien dat Ziggo dat eindelijk aanpast.

Link 

ZoggoGo.png

Hatolex
Topicstarter
Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

De problemen worden perfect verwoord hier, het is een hoop marketing taal zonder echt duidelijk te worden. Ligt het gelukkig niet aan mij dat ik het niet snap. We wachten op een reactie van ziggo.

Nog even herhalen, de concrete vraag is dus, kun je met internet only/kabel tv ziggogo op je Apple TV gebruiken zonder extra kosten.

Hatolex
Topicstarter
Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@MR_CHIP , volgens mij is er geen mogelijkheid om internet af te nemen zonder tv, het tv signaal komt mee op de kabel, dus heb je altijd kabel tv erbij, en dat kost iets van 20 euro of zo, zie dat maar als een soort vastrecht voor de aansluiting dat je altijd moet betalen. Zo iets als bij Electra/gas aansluiting.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

bij beide heb je een kabel tv signaal 

 

alleen bij de ene heb je wel ziggo go en bij de andere niet 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ten overvloede met wat Ziggo nu als Internet Only aanbied heb je geen toegang tot Ziggo Go.

 

De andere variant heet zover ik weet internet & Online TV.

Het prijs verschil is € 6,00

Dus concreet het product wat je wil bestaat en dat kan. Een moderator kan dit ongetwijfeld in gang zetten.

 

Hatolex
Topicstarter
Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@RoWi.  kun jij even een moderator triggeren voor mij. Alvast bedankt.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

volgens mij kunnen alleen super experts dat @Bert 

Hatolex
Topicstarter
Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

Oké dan wacht ik nog even af. 😀

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @Hatolex en de rest! Het is niet helemaal duidelijk begrijp ik. Goed dat jullie het aangeven, ik geef graag uitleg! 

Ik begrijp dat het in principe gaat om de vraag: kan je met Internet Only/kabel tv Ziggo Go op je Apple TV gebruiken zonder extra kosten. Om daar antwoord op te kunnen geven leg ik graag eerst de pakketverschillen uit. Wanneer je interactieve televisie uit het abonnement haalt heb je twee opties, namelijk:

Optie 1:Internet Only, dit is zoals de naam al aangeeft enkel internet. Dit pakket geeft je geen toegang tot Ziggo Go. 
Optie 2:Internet & Online TV, dit is Internet in combinatie met KabelTV en Ziggo Go. Via https://www.ziggo.nl/pakketten kies je dan inderdaad voor de gewenste internetsnelheid en bij televisie voor 'Kabel TV'. 

Als prijsvoorbeeld:

Internet Complete kost € 52,95 als Internet Only pakket, wil je gebruik maken van Ziggo Go dan kies je voor Internet Complete & Kabel TV á € 58,95. 

Dus kort en bondig: Met Internet Only kan je geen gebruik maken van Ziggo Go. Met Internet & KabelTV kan je wel gebruik maken van Ziggo Go, Apple TV kan je hierbij ook gebruiken. 

Hatolex
Topicstarter
Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@Monica dank voor de reactie. Het is me nu helemaal duidelijk. Volgende week onderneem ik actie om eea te regelen. Nogmaals dank, en fijne avond verder.

Hatolex
Topicstarter
Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@Monica het gaat sneller dan eerder gedacht, wij gaan voor optie 2: internet 300/30 (dat heb ik nu ook, dat blijft dus zo) en online tv. Kun jij eea voor ons in gang zetten. En kun je ook een retour enveloppe opsturen zodat ik mijn CI+ module kan retourneren. De ingangsdatum van het nieuwe abonnement in per direct.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Goedemorgen @Hatolex. Fijn dat het nu duidelijk is! Uiteraard kan ik het voor je in gang zetten. Ik zie nu wel dat je een gratis tv-pakket hebt vanwege de gratis extra's. Om latere verwarring te voorkomen, extra tv-pakketten komen te vervallen bij het terugzetten naar KabelTV/Online TV. Dit omdat er dan geen apparatuur is om dit op te registreren. Dat had ik er nog even bij moeten vermelden. 🙂

Is dat verder in orde? Dan zet ik het in werking. De retourinstructies ontvang je van ons dan binnen een aantal werkdagen thuis. 

Hatolex
Topicstarter
Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@Monica oké, doe maar zo als afgesproken. Dus internet (300/30 zoals ik nu heb),

en kabelTV/Onlne TV.
Zodra de retourenveloppe  er is gaat de CI+ module retour ziggo.
En vriendelijk dank voor de medewerking. 👍

Uitgelicht topic