Indien iemand al klant is sinds fZiggo of fUPC of nog langer een suggestie om deze bij pakket wijziging tv bijvoorbeeld een extra zenderpakket erbij te geven.
Iemand met TV Start of TV-Compleet die dan bijvoorbeeld TV Zenders Plus neemt of TV Max
Die kan dan bijvoorbeeld een extra pakket kiezen voor 12 of 24 maanden, bijvoorbeeld ESPN of Film1 en als streaming dienst bijvoorbeeld Canal+, uiteraard moet Ziggo hierover wel onderhandelingen voeren of dit mag.
Heeft de klant ook Vodafone Red Unlimited of Red Together dan kan de klant ook nog een pakket kiezen in het geval TV Zenders Plus, bij TV Max zou dan bijvoorbeeld het pakket Sport Totaal kunnen met keuze Film1 of Canal+ of geen keuze dan allemaal.
Voor goedkope Vodafone abonnementen en Hollandse nieuwe veranderd er dan niks.
Voorwaarden zijn wel je moet fZiggo of fUPC klant zijn langer mag ook
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wellicht zou naast fUPC of fZiggo klant ook tot de mogelijkheden moeten behoren klant zijn sinds het jaar van opheffen van de naam UPC voor de Nederlandse markt
@Template , ik doe al 40 jaar boodschappen bij AH, dat lijkt me geen rede om cadeautjes te geven. Wij hebben al 50 jaar gas/electra van eneco , nooit een cadeautje gehad. Waarom zou ziggo dat wel moeten doen?
Er moet natuurlijk niks echter klanten die internet en TV Max afnemen hebben weinig voordeel van een combinatie met een Vodafone of Hollands Nieuwe abonnement. Het enige voordeel zit aan de kant van het mobiele abonnement. Het is dan veel slimmer om een paar knaken uit te sparen en kiezen voor TV Compleet in plaats van TV Max. Eerder was alleen Ziggo Sport Totaal de enige optie voor klanten met TV Max tot dat dit pakket standaard onderdeel werdt.
Deze combinatie voordeeltjes zijn geen kadotjes die betaal je via het mobiele abonnement dubbel en dwars terug.
@Garihd wrote:Er moet natuurlijk niks echter klanten die internet en TV Max afnemen hebben weinig voordeel van een combinatie met een Vodafone of Hollands Nieuwe abonnement. Het enige voordeel zit aan de kant van het mobiele abonnement. Het is dan veel slimmer om een paar knaken uit te sparen en kiezen voor TV Compleet in plaats van TV Max.
Deze combinatie voordeeltjes zijn geen kadotjes die betaal je via het mobiele abonnement dubbel en dwars terug.
Het is ook slechts een meervoudige suggestie, geen moeten.
Mijn reactie was meer gericht aan Hatolex.
Het is een goede suggestie en VodafoneZiggo mag de klanten die het duurste TV abonnement afnemen ook belonen niet alleen de klanten die TV Start of TV Compleet afnemen.
En voor de TV Start of Compleet klanten die niks met Sport hebben is een 4e optie het TV zenders pluspakket natuurlijk heel interessant zeker als je zelf al een Skyshowtime abonnement hebt en geen kinderen.
Het voorbeeld van AH is krom want klanten die de bonus kaart of app gebruiken krijgen wel degelijk extra aanbiedingen.
@Garihd Je noemt TV Zenders Plus als 4e optie. Wat zou jij dan aanpassen aan mijn suggestie?
@Garihd je hebt een punt wat betreft die bonuskaart. Maar je verzekeringsmaatschappij, je krant, gas/electra, enz. , daar worden ook geen cadeau's aan langjarige klanten gegeven, althans niet waar ik bij aangesloten ben.
@Hatolex schreef:@Garihd je hebt een punt wat betreft die bonuskaart. Maar je verzekeringsmaatschappij, je krant, gas/electra, enz. , daar worden ook geen cadeau's aan langjarige klanten gegeven, althans niet waar ik bij aangesloten ben.
Wij zijn klant bij Essent en krijgen wel degelijk korting omdat we al meer dan 10 jaar klant zijn. Bij mijn verzekerings maatschappij krijg ik ook korting door het afnemen van een totaalpakket.
Je hebt het over pakket wijzigingen daarmee bedoel je dus een upgrade van TV Start naar Compleet of van Compleet naar Max?
Je voorstel is dat belonen met een jaarabonnement op een pakket of streamdienst zoals nu gebeurt met nieuwe klanten.
In je Start bericht schrijf je :
"Heeft de klant ook Vodafone Red Unlimited of Red Together dan kan de klant ook nog een pakket kiezen in het geval TV Zenders Plus, bij TV Max zou dan bijvoorbeeld het pakket Sport Totaal kunnen met keuze Film1 of Canal+ of geen keuze dan allemaal"
De TV Max klanten krijgen standaard al het TV zenders Pluspakket en Ziggo Sport Totaal. € 5,00 korting op de Ziggo factuur zou mij persoonlijk meer aanspreken dan Film1 of Canal + en is voor VodafoneZiggo waarschijnlijk goedkoper. Het idee klanten met een duurder mobiel abonnement iets meer voordeel te geven ten opzichte van een goedkoper mobiel abonnement is interessant maar ergens staat mij dat tegen.
@Garihd wrote:
@Hatolex schreef:@Garihd je hebt een punt wat betreft die bonuskaart. Maar je verzekeringsmaatschappij, je krant, gas/electra, enz. , daar worden ook geen cadeau's aan langjarige klanten gegeven, althans niet waar ik bij aangesloten ben.
Wij zijn klant bij Essent en krijgen wel degelijk korting omdat we al meer dan 10 jaar klant zijn. Bij mijn verzekerings maatschappij krijg ik ook korting door het afnemen van een totaalpakket.
Je hebt het over pakket wijzigingen daarmee bedoel je duseen upgrade van TV Start naar Compleet of van Compleet naar Max?
Je voorstel is dat belonen met een jaarabonnement op een pakket of streamdienst zoals nu gebeurt met nieuwe klanten.
In je Start bericht schrijf je :
"Heeft de klant ook Vodafone Red Unlimited of Red Together dan kan de klant ook nog een pakket kiezen in het geval TV Zenders Plus, bij TV Max zou dan bijvoorbeeld het pakket Sport Totaal kunnen met keuze Film1 of Canal+ of geen keuze dan allemaal"
De TV Max klanten krijgen standaard al het TV zenders Pluspakket en Ziggo Sport Totaal. € 5,00 korting op de Ziggo factuur zou mij persoonlijk meer aanspreken dan Film1 of Canal +
Uiteraard die korting van €5 zou ook een mogelijkheid kunnen zijn.
VodafoneZiggo als die meer opties zouden bieden, zou naast kunnen kiezen voor Film1 of Canal+ ook een goede zijn. Echter zou ik dan zeggen bij 12 maanden Ziggo icm Vodafone (Red Unlimited of Red Together) €5 korting, neem je 24 maanden dan €7,50 korting en binnen de 24 maand geen inflatie correctie bijvoorbeeld of bijvoorbeeld niet €7,50 korting dan zonder meerkosten een extra Mediabox.
Bij Essent krijgen klanten naast die korting ook extra andere cadeautjes overigens en/of kortingen bij derden
Die twee jaar geen inflatiecorrectie op het mobiele abonnement is geen gek idee, hoewel door elk jaar of elke twee jaar te verlengen om zeil je dat heel makkelijk.
@Garihd Extra Mediabox zonder meer kosten geen goed idee
@Template schreef:@Garihd Extra Mediabox zonder meer kosten geen goed idee
Dat is zeker een goed idee.
Dan kan er beter geconcurreerd worden met KPN, alle klanten die daar cloudopname afnemen krijgen standaard een tweede ontvanger zonder meerkosten. Het is namelijk heel jammer dat TV Start niet kan/mag worden uitgebreid met cloudopname zonder TV Compleet te moeten afnemen.
Deels off topic.
In diverse topics gaat het vaak over de lage upload ook aan de TV kant kan er genoeg worden gedaan om het leuker te maken zoals bij TV Start met een Mediabox standaard tot 7 dagen terugkijken zeker nu uitzending gemist en overige on demand opties via de ci module en smartcard zijn gestopt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.