Vraag
Reacties
Template
Level 17

Suggestie nieuwe klanten

Nav een topic vorige week van een andere user 

https://community.ziggo.nl/t5/Abonnement/combinatie-ziggo-met-vodafone/m-p/1410514#M61743

Wederom een suggestie om niet elke keer op Sport te focussen om nieuwe klanten binnen te halen. 

Ga met Canal+/SPI om de tafel om eens wat anders te doen.

Bied nieuwe klanten voor de verandering, de 1e 12 maanden, Film1 & Canal+ zonder extra kosten en de 1e 12 maanden TV Compleet voor de prijs van TV-Start (of Movies&Series los bij TV-Start) vul dit aan met de thema zenders van RTL Nederland uit TV-Zenders Plus en met de kids kanalen uit TV-Zenders Plus, of bied de optie indien de klant kiest om het Film1&Canal+ jaar gratis te kiezen uit RTL Nederland thema zenders of Kids zenders. Verder ziin er in TV-Zenders Plus, als ik goed onthield geen zenders met series. 

0 Kudos
8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
Hatolex
Level 16

@Template , was het maar zo simpel. 🙂

0 Kudos
Garihd
Level 17

Ik ben het met je eens dat het intressanter kan.

Maar Film1 12 maanden gratis is al een keuze voor nieuwe klanten. Canal+ niet waarschijnlijk omdat ziggo deze nog niet via hun facturen in rekening brengt daarvoor zal met de eigenaar overleg moeten plaatsvinden. Er was wel een tijdelijke aanbod op canal+ via de VodafoneZiggo app.

Ik kan uit 4 films en series diensten kiezen tegen twee sport/voetbal diensten dus zo groot is die focus op sport niet, alleen dat Sport Compleet de standaard optie is. Ik snap eigenlijk niet waarom ESPN bij mij grijs is.

Screenshot_20241006-160341_Chrome.jpg

0 Kudos
Template
Level 17
Topicstarter

@Garihd In topic wat ik doorlink in de OP, gaat het juist mis. Doordat de focus meteen op Sport ligt, dat staat er standaard. Tenzij je nieuwsgierig naar de andere opties kijkt. Jij weet dat en ik ook dat, dat kan net als vele anderen op de community, echter de standaard optie die direct geboden wordt is dat Sport pakket. Wat ook nog het duurste is naast het Hindi pakket bijvoorbeeld.

In mijn OP meld ik ook om de de tafel met SPI/Canal+

0 Kudos
Garihd
Level 17

Ik weet exact wat je bedoeld maar dat geval was toch een beetje eigen schuld als klant heb je ook eigen verantwoording . 

Dat Ziggo liever hun 'eigen' pakket kado doet aangevuld met ESPN is natuurlijk een zakelijke afweging het is niet voor niets de standaard keuze.

Als dat lijstje in alfabetische volgorde stond had die klant nu Disney+ gehad.

Bert
Level 21
T.E.A.M.

En Ziggo heeft aangeboden om één en ander te bekijken en mogelijk aan te passen als TS zijn gegevens invult, dat lijkt niet te zijn gebeurd.

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

IMG_1467.jpegDit topic gaat natuurlijk over wat nieuwe klanten kunnen kiezen, en wellicht is dit off topic, maar voor bestaande klanten is het helemaal schraalhands is keukenmeester: je kunt kiezen tussen drie gratis extra TV-pakketten. Als je geen thuiswonende kinderen hebt en niks hebt met sport dan is de keuze bedroevend mager en valt er maar weinig te kiezen.

0 Kudos
Garihd
Level 17

Ik meen dat Template ook daar al eens een topic over is gestart.

Daar zou het TV zenders plus pakket een goede optie zijn. Alleen blijft het voor de TV max klanten nutteloos, die krijgen standaard alle daar genoemde opties. Kortom voor die klanten is een extra korting op de factuur een idee, of een extra ontvanger zonder kosten.

Template
Level 17
Topicstarter

@Garihd wrote:

Ik meen dat Template ook daar al eens een topic over is gestart.

Daar zou het TV zenders plus pakket een goede optie zijn. Alleen blijft het voor de TV max klanten nutteloos, die krijgen standaard alle daar genoemde opties. Kortom voor die klanten is een extra korting op de factuur een idee, of een extra ontvanger zonder kosten.

Ik had ooit voor TV Max klanten het voorstel om Film1 als optie te geven of tot een bepaalde waarde aan huurfilms gratis, waarbij Ziggo en Pathé samen een selectie maken waaruit de klant die maand kan kiezen, dus zelfs niet het hele aanbod. 

0 Kudos