Vraag
Reacties
Aankondigingen
Gerard19681005
Level 4

SkyShowtime activeren lukt niet: Helaas, we kunnen je promo niet inwisselen

Goedemiddag,

Vandaag ons abonnement geupgrade en daar zit dan ook Skyshowtime bij.
Helaas krijgen we een foutmelding als we willen activeren. Zowel via de app als via internet of ziggo box.

De melding is dat ze de promo niet kunnen inwisselen

Enig idee wat er niet goed gaat?

Mvg

Gerard

385 Reacties 385
Meldingen
Aan Uit
Rob-Br
Level 6

Iedere keer berichten krijgen van SkyShowTime zelf van wat er daar weer nieuw op tezien is , en iedere keer de frustratie dat je niet kan inloggen omdat het al zolang duurt voordat het schijnbaar volgens gigantische euvel bij Ziggo is opgelost . En er maar niet verder over ingelicht word hoe ver zij zijn met de of een oplossing , dus ook aan de communicatie naar de abonnees toe welke dit ( al heel lang )  probleem hebben is het slecht gesteld . Dat geeft jammer genoeg wel wat aan hoe Ziggo met zijn nog  trouwe abonnees omgaat . Jammer Ziggo  !!!

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @ali64 - zuur dat je ook deze melding te zien krijgt. Zou je je postcode en huisnummer willen toevoegen aan je Community profiel zodat ik alle benodigde gegevens erbij kan pakken?

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Rob-Br - als ik in jouw Mijn Ziggo account kijk zie ik dat SkyShowTime geactiveerd staat. Gaat het enkel mis bij het inloggen op SkyShowTime zelf nu?

0 Kudos
ali64
Level 2

toegevoegd

0 Kudos
Rob-Br
Level 6

Ja , al vanaf begin bij het inloggen gaat het mis kom steeds op de betaal site terecht en niets helpt daar het in het aanvang gewoon gewerkt heeft tot dat ik van Ziggo het bericht kreeg van > opsporing er is wat fout gegaan  , maar daar is al genoeg correspondentie over bij en met jullie . Dus kan en moet alleen maar afwachten .

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Dankjewel @ali64 - ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat SkyShowTime nog geactiveerd moet worden. Wanneer krijg je exact de foutmelding 'helaas we kunnen je promo niet inwisselen'? Is dit na het invullen van het e-mailadres en wachtwoord? Kan je mij eventueel een screenshot sturen?

0 Kudos
ali64
Level 2

dit is idd na het invullen van emailadres. het wachtwoord kan ik niet invullen. Als ik vervolgens op inloggen toets dan krijg ik alleen betaal pakketten te zien.

Schermafbeelding 2024-11-01 163506.pngSchermafbeelding 2024-11-01 164552.png

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Bedankt voor je volledige bericht @ali64. Helaas is dit inderdaad een bekend probleem waarvoor een ticket openstaat. Ik heb je gegevens uiteraard doorgezet ten behoeve van het onderzoek. Als er nieuws is, dan zullen we dat hier laten weten.

0 Kudos
Gail
Level 3

Beste Ziggo,

Voor de duidelijkheid meld ik mij ook hier aan in het rijtje TV Max abonnees die hun SkyShowTime "promo" niet geactiveerd krijgen.

Ik heb op 02-04-2024 voor eerst hierover gepost in een andere topic "Alleen betaalde variant SKyShowtime beschikbaar na activatie via Mijn Ziggo", voorheen "SkyShowtime werkt niet bij TV Max pakket ". Na een uur aan de Klantenservice hulpdesk telefoon gehangen te hebben, vond deze topic  in de Community en reageerde op het oorspronkelijk bericht uit november 2023 (!)

Inmiddels zou ik wel een ticket hebben en bij jullie bekend zijn.

In september heb ik een credietfactuur van jullie gekregen, ter waarde van 3 maanden SST abonnement, als compensatie.  Op 26 september is het in  mindering gebracht bij de afschrijving van de september factuur. 

Vanmorgen heb ik nogmaals geprobeerd SkyShowTime te activeren - tevergeefs. Promo kan nog steeds niet ingewisseld  worden.

Ik ga ervanuit dat in december ik weer krediet voor weer 3 maanden ontvangt.

En eigenlijk zou ik van april tot september ook gecompenseerd moeten worden, want toe had ik het al gemeld.

Hopen op een oplossing,

Gail

0 Kudos
Hulsie1983
Level 3

Ik hier dezelfde problemen met activeren...

0 Kudos
Hulsie1983
Level 3

Ook hier lukt inwisselen niet...Schermafbeelding 2024-11-22 211645.png

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

@Hulsie1983 Dat is een flinke domper. Ik wil eigenlijk het volgende voorstellen: we hebben bij enkele klanten de gratis extra tijdelijk gewijzigd van SkyShowtime naar Ziggo Sport Totaal of het Kids pakket om het vervolgens weer aan te passen te passen naar SkyShowtime. Vervolgens was het wel mogelijk om SkyShowtime te activeren. Ik wil dit dan ook graag proberen, maar daarvoor heb ik wel jouw akkoord nodig. Laat je me weten of dit goed is?

Hulsie1983
Level 3

Laten we dat proberen. Dus als ik het goed begrijp zetten jullie Skyshowtime om naar een ander pakket en ook weer terug naar Skyshowtime en hoef ik daarna alleen opnieuw te regeistreren bij Skyshowtime? Of moet ik nog iets anders doen?

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Ik heb de gratis extra nu omgezet naar het Kids Pakket @Hulsie1983 Zodra dit gelukt is zullen we dit herstellen naar SkyShowtime. We geven een seintje hier zodra dit gereed is. Hierna kun je via Mijn Ziggo SkyShowtime opnieuw activeren. 

ali64
Level 2

Zouden jullie dit ook voor mij willen doen, want dit duurt wel heel lang zo.

0 Kudos
Hulsie1983
Level 3

Helaas, nog steeds.

dc45a9e7-6da2-4730-a1e9-513ccb0f9a31.png

Ik probeer het op een bestaand Skyshowtime account (die wil ik ook behouden), zonder actief abonnement. In het verleden is het me wel gelukt, zelfs met een actief abonnement. Skyshowtime zelf zegt op de website: "

Ik meldde me aan op de SkyShowtime-site en koos voor een maandelijks abonnement

Als je je oorspronkelijk hebt aangemeld op de SkyShowtime-site en een maandelijks abonnement hebt gekozen, hoef je je alleen maar rechtstreeks bij de partner op hun website te registreren om SkyShowtime via een provider te activeren. Je SkyShowtime-abonnement wordt automatisch geannuleerd zodra je je aanmeldt bij de provider en je behoudt je accountvoorkeuren en kijkgeschiedenis nadat je bent overgestapt."

Dat impliceert dat ik direct via Skyshowtime kan abonneren en het via jullie voor €0,- verder gaat? De omgekeerde volgorde dus?

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Hulsie1983 en @ali64 Ik heb dit voor jullie beide kunnen aanpassen. Sinds enkele momenten staat SkyShowtime opnieuw actief. Willen jullie later vandaag checken of het activeren lukt? Ik hoor het graag!

0 Kudos
Hulsie1983
Level 3

Hi Rikst, zie bovenstaand bericht. Lukt nog steeds niet.

0 Kudos
ali64
Level 2

Helaas lukt het nu weer niet. 

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Dag @Hulsie1983 en @ali64 - wat ontzettend jammer om te lezen dat dit bij jullie niet geholpen heeft. Ik heb jullie gegevens doorgezet ten behoeve van het onderzoek. Als hier een update over te melden is zal ik het via deze weg laten weten. Excuses voor het ongemak!

0 Kudos