Goedemiddag,
Vandaag ons abonnement geupgrade en daar zit dan ook Skyshowtime bij.
Helaas krijgen we een foutmelding als we willen activeren. Zowel via de app als via internet of ziggo box.
De melding is dat ze de promo niet kunnen inwisselen
Enig idee wat er niet goed gaat?
Mvg
Gerard
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Iedere keer berichten krijgen van SkyShowTime zelf van wat er daar weer nieuw op tezien is , en iedere keer de frustratie dat je niet kan inloggen omdat het al zolang duurt voordat het schijnbaar volgens gigantische euvel bij Ziggo is opgelost . En er maar niet verder over ingelicht word hoe ver zij zijn met de of een oplossing , dus ook aan de communicatie naar de abonnees toe welke dit ( al heel lang ) probleem hebben is het slecht gesteld . Dat geeft jammer genoeg wel wat aan hoe Ziggo met zijn nog trouwe abonnees omgaat . Jammer Ziggo !!!
Hi @ali64 - zuur dat je ook deze melding te zien krijgt. Zou je je postcode en huisnummer willen toevoegen aan je Community profiel zodat ik alle benodigde gegevens erbij kan pakken?
Hi @Rob-Br - als ik in jouw Mijn Ziggo account kijk zie ik dat SkyShowTime geactiveerd staat. Gaat het enkel mis bij het inloggen op SkyShowTime zelf nu?
toegevoegd
Ja , al vanaf begin bij het inloggen gaat het mis kom steeds op de betaal site terecht en niets helpt daar het in het aanvang gewoon gewerkt heeft tot dat ik van Ziggo het bericht kreeg van > opsporing er is wat fout gegaan , maar daar is al genoeg correspondentie over bij en met jullie . Dus kan en moet alleen maar afwachten .
Dankjewel @ali64 - ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat SkyShowTime nog geactiveerd moet worden. Wanneer krijg je exact de foutmelding 'helaas we kunnen je promo niet inwisselen'? Is dit na het invullen van het e-mailadres en wachtwoord? Kan je mij eventueel een screenshot sturen?
dit is idd na het invullen van emailadres. het wachtwoord kan ik niet invullen. Als ik vervolgens op inloggen toets dan krijg ik alleen betaal pakketten te zien.
Bedankt voor je volledige bericht @ali64. Helaas is dit inderdaad een bekend probleem waarvoor een ticket openstaat. Ik heb je gegevens uiteraard doorgezet ten behoeve van het onderzoek. Als er nieuws is, dan zullen we dat hier laten weten.
Beste Ziggo,
Voor de duidelijkheid meld ik mij ook hier aan in het rijtje TV Max abonnees die hun SkyShowTime "promo" niet geactiveerd krijgen.
Ik heb op 02-04-2024 voor eerst hierover gepost in een andere topic "Alleen betaalde variant SKyShowtime beschikbaar na activatie via Mijn Ziggo", voorheen "SkyShowtime werkt niet bij TV Max pakket ". Na een uur aan de Klantenservice hulpdesk telefoon gehangen te hebben, vond deze topic in de Community en reageerde op het oorspronkelijk bericht uit november 2023 (!)
Inmiddels zou ik wel een ticket hebben en bij jullie bekend zijn.
In september heb ik een credietfactuur van jullie gekregen, ter waarde van 3 maanden SST abonnement, als compensatie. Op 26 september is het in mindering gebracht bij de afschrijving van de september factuur.
Vanmorgen heb ik nogmaals geprobeerd SkyShowTime te activeren - tevergeefs. Promo kan nog steeds niet ingewisseld worden.
Ik ga ervanuit dat in december ik weer krediet voor weer 3 maanden ontvangt.
En eigenlijk zou ik van april tot september ook gecompenseerd moeten worden, want toe had ik het al gemeld.
Hopen op een oplossing,
Gail
Ik hier dezelfde problemen met activeren...
Ook hier lukt inwisselen niet...
@Hulsie1983 Dat is een flinke domper. Ik wil eigenlijk het volgende voorstellen: we hebben bij enkele klanten de gratis extra tijdelijk gewijzigd van SkyShowtime naar Ziggo Sport Totaal of het Kids pakket om het vervolgens weer aan te passen te passen naar SkyShowtime. Vervolgens was het wel mogelijk om SkyShowtime te activeren. Ik wil dit dan ook graag proberen, maar daarvoor heb ik wel jouw akkoord nodig. Laat je me weten of dit goed is?
Laten we dat proberen. Dus als ik het goed begrijp zetten jullie Skyshowtime om naar een ander pakket en ook weer terug naar Skyshowtime en hoef ik daarna alleen opnieuw te regeistreren bij Skyshowtime? Of moet ik nog iets anders doen?
Ik heb de gratis extra nu omgezet naar het Kids Pakket @Hulsie1983 Zodra dit gelukt is zullen we dit herstellen naar SkyShowtime. We geven een seintje hier zodra dit gereed is. Hierna kun je via Mijn Ziggo SkyShowtime opnieuw activeren.
Zouden jullie dit ook voor mij willen doen, want dit duurt wel heel lang zo.
Helaas, nog steeds.
Ik probeer het op een bestaand Skyshowtime account (die wil ik ook behouden), zonder actief abonnement. In het verleden is het me wel gelukt, zelfs met een actief abonnement. Skyshowtime zelf zegt op de website: "
Als je je oorspronkelijk hebt aangemeld op de SkyShowtime-site en een maandelijks abonnement hebt gekozen, hoef je je alleen maar rechtstreeks bij de partner op hun website te registreren om SkyShowtime via een provider te activeren. Je SkyShowtime-abonnement wordt automatisch geannuleerd zodra je je aanmeldt bij de provider en je behoudt je accountvoorkeuren en kijkgeschiedenis nadat je bent overgestapt."
Dat impliceert dat ik direct via Skyshowtime kan abonneren en het via jullie voor €0,- verder gaat? De omgekeerde volgorde dus?
Hi @Hulsie1983 en @ali64 Ik heb dit voor jullie beide kunnen aanpassen. Sinds enkele momenten staat SkyShowtime opnieuw actief. Willen jullie later vandaag checken of het activeren lukt? Ik hoor het graag!
Hi Rikst, zie bovenstaand bericht. Lukt nog steeds niet.
Helaas lukt het nu weer niet.
Dag @Hulsie1983 en @ali64 - wat ontzettend jammer om te lezen dat dit bij jullie niet geholpen heeft. Ik heb jullie gegevens doorgezet ten behoeve van het onderzoek. Als hier een update over te melden is zal ik het via deze weg laten weten. Excuses voor het ongemak!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.