Vraag
Reacties
Aankondigingen
Gerard19681005
Level 4

SkyShowtime activeren lukt niet: Helaas, we kunnen je promo niet inwisselen

Goedemiddag,

Vandaag ons abonnement geupgrade en daar zit dan ook Skyshowtime bij.
Helaas krijgen we een foutmelding als we willen activeren. Zowel via de app als via internet of ziggo box.

De melding is dat ze de promo niet kunnen inwisselen

Enig idee wat er niet goed gaat?

Mvg

Gerard

385 Reacties 385
Meldingen
Aan Uit
Anneke2
Level 3

Ook hier na bijna een jaar nog steeds hetzelfde probleem. Is voor mij hetzelfde mogelijk? Uit welke zenderpakketten is te kiezen?

0 Kudos
ChrisJames
Level 2

Ook hier na een jaar nog steeds hetzelfde probleem. Is voor mij hetzelfde mogelijk? Ik wil ook graag Film1 voor 1 jaar gratis

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Anneke2

Ik heb je gegevens erbij gepakt en in Mijn Ziggo zie ik onder het kopje 'streamingdiensten beheren' dat SkyShowTime geactiveerd staat.

Wat gebeurd er als je wil inloggen op SkyShowTime via de app, welke melding krijg je daar te zien? Je mag eventueel een screenshot mee sturen.

@ChrisJames Als ik naar je Mijn Ziggo account ga en klik op 'streamingdiensten beheren' verschijnt er een activatie scherm. Vervolgens krijg ik de keuze om een e-mailadres in te voeren.

Als ik daar een e-mailadres invoer en 'verder' ga zie ik onderstaand:

Wat gebeurd er bij jou als je hier je e-mailadres en wachtwoord invult?

0 Kudos
Anneke2
Level 3

Ik heb skyshowtime geactiveerd via mijnziggo. Na inloggen bij skyshowtime blijft deze vragen om een betaald abonnement af te sluiten (zie ook mijn bericht hierover hier van november ‘23)

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Anneke2, dank voor je snelle reply. Ik heb behoorlijk terug gebladerd maar ik kom je reactie nergens tegen. Zou je mij een screenshot willen sturen van wat je te zien krijgt als je wil inloggen op SkyShowTime?

0 Kudos
Anneke2
Level 3

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Dankjewel @Anneke2, het spijt me enorm dat dit nóg niet opgelost is. Dit ticket is nog steeds in onderzoek. Ook voor jou kan ik 12 maanden gratis Film1 opvoeren omdat dit euvel al zo lang bij je speelt. Zal ik dit direct in orde maken?

0 Kudos
Anneke2
Level 3

Ik zie op de site dat de kosten voor hbo max gelijk zijn aan die van film1. Is het mogelijk hbo max te activeren. 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Anneke2

Nee, dat is niet mogelijk. Je kunt in dit geval kiezen voor FIlm1, ESPN, Ziggo Sport Totaal of TV Zenders Plus. Laat je me weten wat je voorkeur heeft? Dan zet ik het actief. 

0 Kudos
ChrisJames
Level 2

Deze vraag heb ook al een paar keer beantwoord. Ik ben het echt spuugzat. Er gebeurt geen ene moer 😠. Maar goed. NOGMAALS HETZELFDE ANTWOORD: Altijd krijg ik weer datzelfde scherm: "Helaas, we kunnen je promo niet inwisselen." En vervolgens proberen ze mij een abonnement aan te smeren.

Wij worden hier denk ik aan een vies smerig lijntje gehouden door Ziggo. Er wordt al een jaar gezegd: "WE ZIJN ER MEE BEZIG". Of ik krijg te horen dat het aan Skyshowtime ligt. Als je vervolgens contact met Skyshowtime hierover opneemt dan krijg je te horen dat het aan Ziggo ligt. Ik hoorde al dat Skyshowtime hier ook totaal niet blij mee is. Alle websitebouwers die ik ken vinden dit ook te belachelijk voor woorden.

Ik hoop nu eindelijk eens compensatie te krijgen in wat voor vorm dan ook en niet steeds het gebruikelijke standaard antwoord "we zijn er mee bezig". Want daar geloven we niet meer in.

promo.jpgabonnement.jpg

Bas van Reeuwij
Level 1

Ondanks optimistische berichten is het hopeloos om het gratis SkyShowtime abonnement te activeren. 
Ik heb een klacht aangemaakt en krijg na een aantal dagen het verzoek om het via 'Mijn Ziggo" op de computer nogmaals te proberen. 
Hetzelfde resultaat verschijnt: "Als u al een SkyShowtime abonnement heeft <lees dan dit>.

Vervolgens wordt je doorgestuurd naar een pagina die niet te vinden is. 

Resultaat nul en blijkbaar ook bij Ziggo actie nul, want na een klacht blijft het gewoon hetzelfde. 

ChrisJames
Level 2

Weer totaal geen reactie van Ziggo. Diep triest dit allemaal. 100 keer dezelfde vraag stellen, daar zijn ze goed in, maar reageren op mijn antwoord is er niet bij. Of je krijgt het gebruikelijk standaard antwoord terug.

geitjan
Level 4

Wat is dit tocht superslecht !!!!! Al zo lang dezelfde vragen en antwoorden. En nu blijft het heel stil en is er nog steeds geen goede oplossing voor de problemen. Er wordt niet eens gereageerd op je klacht en mail en aan de telefoon weten ze het niet. Ze bieden even een vervanging aan zodat je weer wat langer aan het lijntje kan worden gehouden. Dat is toch geen vervanging voor het niet hebben van SST???? Wat een flater sla je als aanbieder, zeg. Je kunt het dus niet…. Ik heb jammergenoeg niet zo heel veel keuze in deze (ICT) wereld maar heel veel andere (potentiële) klanten van Ziggo wel. Los dit nu eindelijk eens op voor je (potentiële) klanten !!! Ook een (voor jullie) kleiner groepje die deze problemen ervaart is toch jullie klant en geld waard?? Zoals ik begon. Dit is echt superslecht en echt geen goed reclame!!!!

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Bas van Reeuwij, ik heb je account bekeken en aan onze kant staat het geactiveerd. Als je gebruik wil maken van de SkyShowTime app via je Next Mini moet je inloggen. Wat gebeurd er precies als je dit doet?

@geitjan Ik weet dat ook jij al heel lang met dit probleem te maken hebt, dat spijt me. Kan je ook checken wat er gebeurd als je wil inloggen op je SkyShowTime account? Zeker omdat ik bij ons alles actief zie staan. 

Eventueel ontvang ik graag screenshots.

@ChrisJames Ik zal je een privé bericht sturen. 

0 Kudos
geitjan
Level 4

Ha Welmoed, hier wat screenshots. Zoals ik al zei. Hier is ((ook vanuit Ziggo en SST) al heel vaak naar gekeken en diverse opties geprobeerd. Resets, wachtwoorden wijzigen,  inlognamen wijzigen, mailadressen wijzigen enz enz maar tot nu toe helaas nul resultaat. Zou mooi zijn als jij het kan oplossen

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Thanks @geitjan, ik stuur je even een privé bericht.

0 Kudos
Delano77
Level 4

Waarom kreeg ik geen promo ? Heb ook ruim 6 a 8 maanden zitten wachten en toen kon er niks gedaan worden.

0 Kudos
Bas van Reeuwij
Level 1

@Welmoed - inmiddels is het gelukt om in te loggen. Maar wat een gedoe zeg. Heeft alles te maken met het emailadres dat ik gebruikte. Dat begint met "info" (eigenbedrijfsnaam)  omdat dat gekoppeld is aan mijn zakelijk account bij Ziggo. Wat blijkt dat SkyShowtime geen adressen toestaat die beginnen met info. Nou staat dat nergens vermeld, dus je zoekt je een ongeluk. Tijdens een chat met Ziggo deed een van de medewerkers daar de suggestie om het eens met een ander email-adres te proberen, dat heb ik gedaan en toen was het probleem opgelost. 

helliebv
Level 4

Hier ook dezelfde e-mail gehad maar werkt nog steeds niet Dit is nu al maanden aan de gang kom op met je oplossing Ziggo

0 Kudos
helliebv
Level 4

Dit is hetzelfde melding die ik krijg waardel oos

0 Kudos