Goedemiddag,
Vandaag ons abonnement geupgrade en daar zit dan ook Skyshowtime bij.
Helaas krijgen we een foutmelding als we willen activeren. Zowel via de app als via internet of ziggo box.
De melding is dat ze de promo niet kunnen inwisselen
Enig idee wat er niet goed gaat?
Mvg
Gerard
Bedankt voor jullie geduld in dit topic. De oorzaak van het probleem is inmiddels duidelijk en we werken hard aan de oplossing.
Volg dit topic voor updatesGoedemiddag allemaal,
Helaas staat het onderzoeksticket op dit moment nog open. De nieuwe meldingen die hier doorgegeven zijn heb ik toegevoegd aan het onderzoeksticket wat hiervoor openstaat.
Ervaar je problemen met het inwisselen van je promo, laat dit dan weten in een reactie op dit topic. Wij zetten dit dan door naar onze collega's voor nader onderzoek.
Achter de schermen wordt hard gewerkt aan een oplossing. Mijn oprechte excuses voor het ongemak!
**update 14 oktober: Helaas is dit probleem nog niet voor iedereen opgelost. Mocht je de melding "Helaas kunnen we je promo niet inwisselen" zien bij het activeren van SkyShowtime vanuit Mijn Ziggo, laat dit dan weten in dit topic. Dan zetten we je gegevens naar onze collega's.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het gaat mis aan de kant van SkyShowtime - ze herkennen de - doorgeleide klanten van Ziggo niet als - niet betalende leden 😞
Even reageren op mijzelf hihi .. in de afgelopen 2 weken kreeg ik de volgende oplossingen
- u hoeft niets te doen - we hebben de zenders opnieuw ingelezen en binnen 24 uur heeft u gewoon toegang tot SkyShowtime !
- Woensdag 29 Nov is het probleem opgelost - u hoeft niets te doen
- ga via streaming diensten beheren en klik op activeren u heeft dan toegang tot uw SkyShowtime kanaal …
maar blijkt .. verder dan hún programma/ series inzien en trainers bekijken kwam ik niet - zodra ie dus daadwerkelijk series / films wilt afspelen flop je er meteen weer uit en wordt je gedwongen een betaalde abbo af te sluiten
voorstel Ziggo … ik sluit een betaalde abbo af en stuur de rekening elke maand naar jullie 🙂
Goedemiddag allemaal,
Helaas staat het onderzoeksticket op dit moment nog open. De nieuwe meldingen die hier doorgegeven zijn heb ik toegevoegd aan het onderzoeksticket wat hiervoor openstaat.
Ervaar je problemen met het inwisselen van je promo, laat dit dan weten in een reactie op dit topic. Wij zetten dit dan door naar onze collega's voor nader onderzoek.
Achter de schermen wordt hard gewerkt aan een oplossing. Mijn oprechte excuses voor het ongemak!
**update 14 oktober: Helaas is dit probleem nog niet voor iedereen opgelost. Mocht je de melding "Helaas kunnen we je promo niet inwisselen" zien bij het activeren van SkyShowtime vanuit Mijn Ziggo, laat dit dan weten in dit topic. Dan zetten we je gegevens naar onze collega's.
@Paul Hoe veel accounts heb ik nu bij skyshowtime ,ik had bij ziggo activeren gedaan omdat ik ook vodafone heb kon ik dat gratis kiezen.moet ik nu twee betalen.of kan ik 1 opzeggen en die van ziggo gratis extra kanaal houden.en krijg ik dan ook het zelfde content te zien als op het betaalde account
Hi @Msloot Ik zie dat je SkyShowtime hebt gekozen als gratis extra bij Ziggo. Hiervoor hoef je niet extra te betalen. De content bij dit pakket hetzelfde als de betaalde variant.
Aan de afbeelding te zien heb je twee accounts, de eerste is op basis van je gratis extra SkyShowtime bij Ziggo, de tweede is een abonnement via SkyShowtime zelf.
Dus kan ik 1 opzegen kan ik daar apple+ voor terug nemen.dank je voor het reageren
@Msloot hoe is het jou wel gelukt om het gratis abonnement te activeren?
Ik denk omdat ik een abbo had bij skyshowtime had het al toen het net een dag in nederland beschikbaar was,en ik bij mijn ziggo bij streamingdiensten beheren kon activeren op die knop heb ook vodafone gratis kanaal .anders had ik mazel denk ik
@Jeromeke oja en volgens mij kreeg ik ook zo'n melding .weet het niet zeker 🥴
Hallo. Ik ben ingelogd bij skyshowtime via Ziggo. Het is nu gelukt en super blij mee. Via mijn ziggo gedaan.
Dit is mij nu via mijn ziggo ook gelukt, hopelijk geldt dit voor iedereen natuurlijk. 🙂
Hoera! Gelukt. Thanks!
Hier ook gelukt. Tnx
Top, hier ook gelukt met gebruik van een ander email ziggo adres, want mijn oorspronkelijke upcmail/ziggo account, welke werd gebruikt voor mijn betaalde en reeds opgezegde Skyshowtime account werkte dus niet.
Als men hier problemen mee heeft, dan zorgen dat een ander email adres wordt gebruikt
(ik weet niet of een gmail of ander niet ziggo gerelateerd emailadres werkt)
Ga naar Mijn Ziggo - Producten - Naar Internet - Ziggo mail - maak een nieuw email adres een en gebruik deze evt. voor Skyshowtime
Hier ook gelukt, gewoon met een hotmail emailadres.
Hier is het ook gelukt, en gewoon met mijn eigen e-mail adres, dus geen nieuwe aangemaakt.
Hier ook gelukt.
Yes. Vanochtend ia t wel gelukt.
Vandaag activeren gelukt👍
Het is nu gelukt. Geen idee wat ze gedaan hebben maar goed.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.