Vraag
Reacties
Oplossing
Adeadly
Level 2

Oud Mijn Ziggo account ontkoppelen lukt niet

Sinds begin oktober ben ik verhuisd en heb ik een nieuw ziggo abonnement afgesloten op mijn nieuwe adres. Nu heb ik nog een oud abonnement wat gekoppeld is aan hetzelfde email adres als het nieuwe account. Ook is mijn Vodafone account nog gekoppeld aan het oude klantnummer.

Zou het oude account verwijderd kunnen worden zodat ik een nieuw account met het nieuwe klantnummer kan maken?

 

Bij voorbaat dank!

0 Kudos
Oplossingen

Lukt het registreren van je Mijn Ziggo account niet of krijg je oude gegevens te zien?

Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Houd je gegevens bij de hand en neem contact met ons op.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@Adeadly oef, lastig allemaal. Het is soms inderdaad even een taai proces, sorry!

Wat soms wil helpen, is het wissen van je cache en cookies. Wat ook helpt, is inloggen in je (dus ook echt met je Mijn Ziggo gegevens, niét met je My Vodafone gegevens), waar dan ook een 'tegel' staat met de vraag voor het koppelen van de accounts.

 

  • Optie 1: Wis je cache en cookies en doorloop nogmaals de stappen
  • Optie 2: Log in bij Mijn Ziggo en klik op de tegel 'Koppelen van accounts

Mocht dit helemaal niet baten, ben je het snelst geholpen door een chat te starten met één van mijn collega's.

Bekijk in context

Ga naar reactie
16 Reacties 16
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.

0 Kudos
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Adeadly

Ik help je natuurlijk graag om het oude account te verwijderen. 

De gegevens in jouw community profiel zijn het oude of nieuwe adres? Wil je de gebruikersnaam van het betreffende Mijn Ziggo account tussenhaakjes achter de postcode plaatsen? Indien dit het nieuwe adres is zie ik ook graag tussen de haakjes het oude adres. 
Laat je weten als dit gedaan is? Dan kan ik aan de slag voor jou  😄 

 

0 Kudos
Adeadly
Level 2
Topicstarter

Heb het erin gezet! Heb qua gebruikersnaam 2 me mail en originele gebruikersnaam erin gezet, omdat deze gekoppeld is.

0 Kudos
Adeadly
Level 2
Topicstarter

@Madelon misschien dat je geen notificatie hebt gehad, maar zie bovenstaande bericht

0 Kudos
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@Adeadly, het oude Mijn Ziggo account is nu weg! Probeer je het nog eens? 

0 Kudos
Adeadly
Level 2
Topicstarter

@Madelon ik kan nu opnieuw registreren alleen geeft hij wel aan dat er een account bestaat met mijn mail, komt dit doordat mijn Vodafone ook al hier op zit? Want als ik nu wil samenvoegen moet ik weer inloggen op mijn ziggo die nu nog niet bestaat?

0 Kudos
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Yes dat klopt inderdaad! Ik kan My Vodafone ook verwijderen zodat je de koppeling later weer opnieuw kan instellen? 

0 Kudos
Adeadly
Level 2
Topicstarter

@Madelon Als je dit nog zou willen doen? Dan registreer ik me bij Vodafone ook wel opnieuw. Wel omslachtig zo om eerlijk te zijn 😅

0 Kudos
Carlien
Community Moderator
Community Moderator

Ik neem het even van Madelon over! @Adeadly Nu weet ik even niet welk adres ik moet pakken in je Community gegevens. 

0 Kudos
Adeadly
Level 2
Topicstarter

@Carlien tussen haakjes is oud, daarvoor is nieuw (kz is oud)

0 Kudos
Carlien
Community Moderator
Community Moderator

Yes! Gevonden en verwijderd, dan kan je nieuwe aanmaken 🙂 

Adeadly
Level 2
Topicstarter

@Carlien Oke misschien was dit niet heel handig geweest, was nu ingelogd op mijn vodafone omdat met het koppelen er nog steeds een account bestond met mijn huidige mail. 

 

Nu staat op my vodafone wel een account, maar kan er niet in verder(mijn huidige en actieve klantnummer), al wil ik mijn huidige telefoonnummer weer aan het account koppelen dan zegt het systeem: Dit product hoort al bij een ander online account. Log in met dat account en je kunt verder. Maar dat is dit account? Ik heb het ingewikkelder gemaakt dan het is denk ik, sorry! Wat nu? Kan je het weer terugkoppelen?

 

Mijn nieuwe klantnummer van ziggo staat nu wel aan dit account gekoppeld 😅. Ik raak echt in de war van dit gekoppelde systeem.

 

P.S. : Klantnummer van vodafone voor de zekerheid in mijn gegevens gezet

Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@Adeadly oef, lastig allemaal. Het is soms inderdaad even een taai proces, sorry!

Wat soms wil helpen, is het wissen van je cache en cookies. Wat ook helpt, is inloggen in je (dus ook echt met je Mijn Ziggo gegevens, niét met je My Vodafone gegevens), waar dan ook een 'tegel' staat met de vraag voor het koppelen van de accounts.

 

  • Optie 1: Wis je cache en cookies en doorloop nogmaals de stappen
  • Optie 2: Log in bij Mijn Ziggo en klik op de tegel 'Koppelen van accounts

Mocht dit helemaal niet baten, ben je het snelst geholpen door een chat te starten met één van mijn collega's.

Ga naar reactie
Adeadly
Level 2
Topicstarter

@Jacob cache verwijderen heeft inderdaad geholpen! Alles is nu in orde. Super bedankt allemaal!

Remar65
Level 1

Hi,

 

mag ik hier op aanhaken?  Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem.

Een oud account en een nieuw klantnummer. Daarnaast is mijnvodafone ook gelinkt aan het oude account.

Kunnen jullie dit rechtzetten?

 

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@Remar65 Super dat jij dit topic gevonden hebt voor het stellen van jouw vraag! Als ik het goed begrijp is jouw Vodafone account nog gekoppeld aan een oud klantnummer. Kun je per privebericht aangeven om welk klantnummer en welk Mijn Ziggo / Mijn Vodafone account het precies gaat? Dan kijken wij wat er misgaat.