1
Vraag
2
Reageer en help mee
MPP Overmars

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ongevraagde abonnementswijziging terugdraaien

Hi! Na de afgelopen maanden meerdere keren te zijn gebeld door het Ziggo marketing team heb ik een medewerker  (eind februari 2024) te woord gestaan. Ik heb gevraagd dat als hij mij zo graag iets wilde aanbieden, hij dit maar naar mij op de mail moest zetten. In plaats van een aanbod ontving ik echter per mail een bevestiging van een nieuw abonnement. Zeer ongewenst en bovendien onrechtmatig. Niet veel later kreeg ik ongevraagd een nieuwe modem en mediabox thuisgestuurd. Hierop heb ik gebeld met Ziggo klantenservice op 22/3/2024 en toen zou een medewerker alles voor mij in orde maken en terugdraaien en hij verzocht me het ontvangen pakket terug te sturen. Dit heb ik dezelfde dag gedaan. Echter, nu is toch gister (1/4/2024) mijn wifi afgesloten en nu ben ik offline. Vanavond 2/4/2024 heb ik met andere medewerker gesproken. Een zeer aardige en behulpzame dame die voor mij alles in werking zou zetten en alsnog zou corrigeren wat dus kennelijk niet was gebeurd nav mijn gesprek op 22/3/2024. Ik moest haar alleen nog het serienummer van mijn huidige modem doorgeven. Dat heb ik vanavond via de chat gedaan. Hier zou dan een collega voor aanwezig zijn die dit in orde kon maken. Echter, ik heb geen reactie meer gehad en eea is dus nog niet geregeld.

Kunt u per ommegaande zorgen dat ik weer online ben? Anders zeg ik helaas bij deze mijn abonnement op. Ik hoor graag van u. Hartelijk dank. 

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75717Posts
  • 5170Oplossingen
  • 22208Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Blijf dan hier communiceren met Ziggo, want via verschillende kanalen contact opnemen kan meer problemen opleveren.

Hier heb je een vast aanspreekpunt.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9854Posts
  • 584Oplossingen
  • 2710Likes

waarschijnlijk had je een oud portfolie wat is omgezet naar een pakket van het nieuwe portfolie ook was waarschijnlijk je modem oud,

door het retour sturen van het instalatie pakket is automatische het abonnement opgezegd,

het retour sturen van een modem en of mediabox zien ze als beëindigen van het abonnement

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1447Posts
  • 218Oplossingen
  • 602Likes

Hallo @MPP Overmars , welkom op onze Community. Fijn om te lezen dat je een topic hebt aangemaakt en hier om hulp vraagt.

Ik zie dat mijn collega van de helpdesk inderdaad acties zijn gestart om je abonnement zo snel mogelijk weer te activeren. Het administratief heractiveren van een abonnement in zo`n situatie is helaas niet met een druk op de knop te herstellen. Daar komt administratief wat meer bij kijken. De serienummer staan vermeld in dit verzoek, dus ik verwacht dat je hierover snel meer hoort. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5240Posts
  • 499Oplossingen
  • 1712Likes

Hi @MPP Overmars 

Ik zie dat de acties afgerond zijn, werken de diensten bij jou weer?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic