1
Vraag
2
Reacties
ZJAPP

Level 5
  • 57Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Nieuwe aansluiting duurt lang

Heb een  aanvraag gedaan voor een nieuwe aansluiting. is een drama om dat voor elkaar te krijgen, elke medewerker die we spreken spreekt de ander tegen, ook Tobi, de virtuele Ziggo assistent verslikt zich in deze zaak. Beloofd was dit binnen een week te doen maar daar is men alweer van terug gekomen terwijl adres al Ziggo voorbereid is. Makkelijk zaak zou je zeggen.  Maar er wordt elke keer maar weer iets anders gevraagd als we al iemand te spreken krijgen.

Gaat waarschijnlijk heel erg lang duren voordat dit uitgevoerd wordt. Zijn er meerdere die dezelfde ervaring hebben? Wat was jullie volgende stap?


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

@ZJAPP , ik zie in je profiel 2 adressen staan. Het nieuwe adres waar je de aansluiting voor nodig hebt, dat is het adres tussen de haakjes? Want op basis van die gegevens, kan ik geen aansluiting vinden in onze administratie. 

Als deze aansluiting niet meer in onze administratie staat, dan moet onze afdeling nieuwbouw (via het e-mailadres) deze eerst administratief weer voor je activeren. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zij kunnen diep in de systemen kijken en de nodige stappen nemen, dan wel de juiste personen bereiken en je hebt hier een vast aanspreekpunt.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

ZJAPP
Topicstarter
Level 5
  • 57Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Ik vraag dit on behalf of iemand anders die geen toegange heeft tot dit forum en helemaal gek wordt van het kastje naar de muur. Niemand bij Ziggo kan haar helpen en daardoor is ze niet in staat om in haar nieuwe onderkomen thuis te werken.
Dit is dus een laatste poging om met iemand die weet waar hij/zij over praat in contact te komen en een aansluiting voor elkaar te krijgen.
Dus als er en Ziggo medewerker meekijkt zou het mooi zijn als ik deze met de gedupeerde in kontakt kan brengen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@ZJAPP Zorg dan ook dat de postcode en huisnummer van diegene in je Ziggo community profiel staan,

tussen haakjes achter je eigen postcode en huisnummer met de naam van diegene,

deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

ZJAPP
Topicstarter
Level 5
  • 57Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Dank je Bert, heb ik gedaan. Ik wacht nu maar even af of er iets gebeurt.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @ZJAPP , jammer dat je tegen dit muurtje aanloopt. Fijn dat je ons Community hebt gevonden en dat ik je hiermee mag helpen.

Ik ga er vanuit dat je de informatie op deze pagina ook al hebt doorgenomen? Soms moet er een vergunning aangevraagd worden en/of een bodemonderzoek verricht worden waardoor de aanvraag van een nieuwe aansluiting wat tijd in beslag kan nemen. 


Voor nieuwe aansluitingen hebben we een speciale afdeling die deze verzoeken verwerkt en regelt. De reguliere klantenservice heeft hier inderdaad weinig kaas van gegeten. Heb je gebeld met 0900-1884 of naar 088 1212 703 ? Het laatste nummer is namelijk speciaal voor zulke aanvragen van nieuwe aansluitingen.

Zou je deze informatie over de aansluiting en tegen welk probleem je aanloopt, willen mailen naar: nieuwbouwkabelaanleg@ziggo.nl ? Dan ligt je verzoek / vraag gelijk bij de juiste afdeling. 

Hou je ons op de hoogte van je ervaringen? 

ZJAPP
Topicstarter
Level 5
  • 57Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Hallo @Meindert , het betreft lokatie waar voorheen ook al een Ziggo aansluiting was. Is dus gewoon een vervanging aangezien de vorige bewoner is verhuist. Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn. 
Bij de aanvraag bleek dat ook niet, binnen een week zou het geregeld zijn maar blijkbaar lukt dat niet. 

Zoals je in het profiel van mij (postcode en adres) kan zien is het een bestaande lokatie. Geen nieuwbouw dus en geen bodem onderzoek nodig. 
Router neerzetten en activeren en het zou gewoon weer moeten werken.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

@ZJAPP , ik zie in je profiel 2 adressen staan. Het nieuwe adres waar je de aansluiting voor nodig hebt, dat is het adres tussen de haakjes? Want op basis van die gegevens, kan ik geen aansluiting vinden in onze administratie. 

Als deze aansluiting niet meer in onze administratie staat, dan moet onze afdeling nieuwbouw (via het e-mailadres) deze eerst administratief weer voor je activeren. 

ZJAPP
Topicstarter
Level 5
  • 57Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

@Meindert idd, dat adres tussen haakjes is het.  Volgens mij is er nu iets geregeld omdat er nu as Zaterdag blijkbaar een pakket wordt verwacht. Weet niet of jij hier aan bij hebt gedragen, indien dat het geval is, hartelijk bedankt.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Ik mag graag met de eer strijken, maar ik heb (nog) niets gedaan voor je 😉 Zo te zien was mijn collega hier ook net mee bezig. Laat je mij zaterdag weten wat er bezorgd is en of je zo geholpen bent? Mocht je onze hulp kunnen gebruiken, reageer dan in dit topic. Dan houden we hierover contact. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic