Hallo allemaal.
Is het mogelijk dat ik mijn next box kan omruilen voor een Next Mini?
Heb ergens gelezen dat daar kosten aan verbonden zijn,dat is geen probleem.
En zou de automatische incasso datum verzet kunnen worden naar ongeveer de 24ste van de maand?
Gr. Marco
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @M4rco
Leuk dat je de Community hebt ontdekt 🙂 Super leuk dat je je hier wegwijs hebt gemaakt.
Zoals @Wim C. al aangeeft, lees vooral eerst goed de voor en nadelen van het omruilen. Zo kan de Mini box ook nadelen voor jou hebben.
Als je alsnog de wijziging wil, maken we dit graag voor je in orde tegen een eenmalige betaling a €19,95
Het wijzigen van de incassodatum is mogelijk, maar betekent wel dat je eenmalig 2 facturen in 1 keer gaat betalen. Dit komt omdat je nu voor de lopende maand betaald, maar het wijzigen van de incassodatum zorgt ervoor dat je vooruit gaat betalen. Dat zou dus betekenen dat je eenmalig eind januari gaat betalen voor januari + februari, ga je hiermee akkoord?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.
Voordat u deze stap maakt lees dit eerst:
Als u overweegt om over te stappen van een Mediabox XL naar een Mediabox Next of een Mediabox Next Mini? Dit zijn de meest opvallende verschillen:
Mediabox Next | Mediabox Next Mini | |
Verbinding via coax¹ | ✅ | ❌ |
Verbinding via bedraad netwerk² | ✅ | ✅ Ethernetaansluiting via de voedingsadapter |
Verbinding via
wifi |
✅ | ✅ |
Verbinding via HDMI | ✅ 1x HDMI 2.0a (HDCP 2.2) |
✅ 1x HDMI 2.0a (HDCP 2.2) |
Audio optical out S/PDIF³ | ✅ | ❌ |
UHD 4K | ✅ | ✅ |
Vooraf geïnstalleerde apps | ✅ | ✅ |
Energieverbruik |
Tussen 0,23 en 9,68 watt |
Tussen 0,5 en 5 watt |
USB-aansluiting |
❌ Buiten gebruik |
❌
Wordt alleen gebruikt voor voeding en netwerkaansluiting. |
Afmetingen B x H x D |
23 x 3,5 x 16 cm |
8 x1,9 x 8 cm |
¹Een coax-verbinding geeft live TV; een TV-verbinding via internet geeft mogelijk een vertraging van 15 tot 30 seconden.
²Een verbinding via een netwerkkabel geeft bij TV-kijken vaak een meer stabiele verbinding dan via draadloos netwerk.
³Mocht u bij uw huidige mediabox gebruikmaken van een optische verbinding, dan moet u als u kiest voor een Next Mini uitzoeken of er een andere mogelijkheid is om uw Next Mini aan te sluiten op uw geluidsinstallatie.
Meer informatie: Mediabox Next en Mediabox Next Mini
Goedemiddag @M4rco
Leuk dat je de Community hebt ontdekt 🙂 Super leuk dat je je hier wegwijs hebt gemaakt.
Zoals @Wim C. al aangeeft, lees vooral eerst goed de voor en nadelen van het omruilen. Zo kan de Mini box ook nadelen voor jou hebben.
Als je alsnog de wijziging wil, maken we dit graag voor je in orde tegen een eenmalige betaling a €19,95
Het wijzigen van de incassodatum is mogelijk, maar betekent wel dat je eenmalig 2 facturen in 1 keer gaat betalen. Dit komt omdat je nu voor de lopende maand betaald, maar het wijzigen van de incassodatum zorgt ervoor dat je vooruit gaat betalen. Dat zou dus betekenen dat je eenmalig eind januari gaat betalen voor januari + februari, ga je hiermee akkoord?
Bedankt hiervoor,mijn bedoeling is om hem achter de tv te hangen.
En aangesloten op mijn receiver met een 4k hdmi aansluiting en vandaar naar de tv.
Dus zie geen nadelen in het omruilen.
Kan ik ook mooi alle kabels weg ruimen.
Wordt aangesloten met een netwerk kabel.
Gr. Marco
Ja ik ga akkoord met de betalings datum op de 24ste.
Ook wil ik graag de next mini.
Alvast bedankt.
Gr. Marco
Beide is voor je in orde gemaakt @M4rco
Als het goed is heb je van de bestelling inmiddels ook de bevestiging al ontvangen.
Hij komt vanmiddag binnen.
Zou je ook een retour doos kunnen opsturen voor de gewone next?
Hartelijk bedankt Marco.
Die volgt automatisch hoor @M4rco
Deze komt automatisch zodra jij de nieuwe box hebt geinstalleerd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.