Beste Community,
Afgelopen vrijdag, namens mijn vader, contact gehad met de Ziggo klantenservice om div. redenen:
- Er staat nu nog een oud upc modem (voor tv) die vervangen moet worden.
- Vast bellen annuleren
- Kijken of korting(en) mogelijk zijn. Maandbedrag wat nu betaald wordt is vrij hoog.
Doel: Internet en TV compleet pakket.
Klantenservice op vrijdag (vrouw) gesproken: ging t allemaal in orde maken incl. eerste 6 maanden 30 euro totaal (korting). We ontvingen netjes een mail dat het huidige abonnement werd opgezegd (per direct).
Uiteindelijk op zaterdag gebeld want we hadden geen email ontvangen over bevestiging nieuwe abonnement. Nieuwe medewerker gesproken die zei dat t helemaal niet mag en fout en dit en dat. Intussen heeft mijn vader sinds vrijdag (doordat oude abo) is afgesloten geen tv meer gehad en netwerk is traag.
Hij zou gisteren (1400u) teruggebeld worden voor een oplossing maar nog steeds niets gehoord. We zijn wanhopig. En balen.
Vandaag werkt ook het internet niet meer. Drama.
Ik wil graag een adequate oplossing van Ziggo, maar het lijkt erop dat het keer op keer fout gaat daar bij de klantenservice.
Kan iemand dit onder aandacht brengen bij iemand van Ziggo?
Alvast bedankt.
Ps. pm me voor de klantgegevens van mijn vader.