1
Vraag
2
Reacties
TonKrap

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Huidige Mediabox omruilen voor Next

Beste @Moderator Ziggo, kan ik via deze weg mijn huidige mediabox omruilen voor de NEXT ??

Sinds kort ben ik in het bezit van een LG 65 inch 4K tv en wil deze uiteraard tot het uiterste gebruiken.

Ik ben op de hoogte van een meerprijs van €0,50 per maand en €19.50 verzendkosten.

 

Wat is de snelste en de handigste manier om dit te regelen? Mijn huidige abonnement (Compleet) wil ik handhaven. Ik heb geen idee of ik dit via dit topic kan doen.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Zorg dat postcode en huisnummer (alleen zichtbaar voor moderators) in je community-profiel  staan. Dan kan men de juiste gegevens raadplegen.

Ik heb je vraag neergelegd bij het moderatie-team.

Bekijk in context

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

ts heeft de vraag hier ook gesteld, en antwoord gekregen.

Opgelost: Next - Ziggo Community

Bekijk in context

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @TonKrap, dit kunnen we zeker voor je regelen. Ik zie dat mijn collega al een nieuwe mediabox Next naar je verstuurd heeft! Is het probleem hiermee opgelost? Zo niet, geef dan een gil. Ik help je graag. 

 

 

Bekijk in context

9 Reacties 9
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Zorg dat postcode en huisnummer (alleen zichtbaar voor moderators) in je community-profiel  staan. Dan kan men de juiste gegevens raadplegen.

Ik heb je vraag neergelegd bij het moderatie-team.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

ts heeft de vraag hier ook gesteld, en antwoord gekregen.

Opgelost: Next - Ziggo Community

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Waarom TS geen gebruik maakt van de in het andere topic gegeven link is mij onbekend. @Steefb 

TonKrap
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De link geeft voor mij geen oplossing, omdat ik een sneller pakket moet aanschaffen ipv het huidige 'Compleet' - pakket.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Helder. Dank voor je toelichting.

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Als je je nieuwe Tv tot het 'uiterste' wilt gebruiken, hoef je niet aan de Next. Er zijn nauwelijks 4K uitzendingen. En als de Tv een zeer goede scaler heeft, zal het beeld er met een next die de upscaling verzorgt, ook niet beter uitzien. Er is gewoonweg nog veel te weinig in 4K. Sterker nog: lang niet alles is nog niet eens echt in HD. Dat bij een zender HD vermeldt staat, wil nog niet zeggen dat ook alle uitzendingen daarop ook echt in HD zijn En op een 4K Tv kijk je, dus ook met HD uitzendingen, altijd naar een 4K beeld. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @TonKrap, dit kunnen we zeker voor je regelen. Ik zie dat mijn collega al een nieuwe mediabox Next naar je verstuurd heeft! Is het probleem hiermee opgelost? Zo niet, geef dan een gil. Ik help je graag. 

 

 

TonKrap
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel, @Lotte het is geweldig opgelost. Vandaag al wordt de box geleverd. Supersnelle actie vanuit jullie kant. Ik blijf niet voor niets bij Ziggo 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@TonKrap Wat super om te horen! Geniet van de nieuwe mediabox en je dag 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic