1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
pn-siggo

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe zorg ik voor een nieuw Mijn Ziggo account met mijn nieuwe klantnummer?

* Toegevoegd door moderator *

Ben jij ook weer klant geworden bij Ziggo maar heb je nog een Mijn Ziggo account met je óude klantnummer? Klik hieronder op de button om een chat te starten. Vervolgens helpen we je direct verder! 🖱

Origineel bericht
Beste KS, ik ben weer klant bij Ziggo met het 'oude' account.

Nu klopt het klantnummer niet meer, maar kan deze ook niet wijzigen.

Bvd.

Oplossingen

Lukt het registreren van je Mijn Ziggo account niet of krijg je oude gegevens te zien?

Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Houd je gegevens bij de hand en neem contact met ons op.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes
Een nieuw abonnement bij Ziggo betekent een nieuw klantnummer en dus ook een nieuw Mijn Ziggo account. Heb je in het verleden een abonnement gehad bij Ziggo en lukt het hierdoor niet om een nieuw account aan te maken? Zo ja, dan kun je je voor Mijn Ziggo registeren met je nieuwe klantnummer. Let op dat dit gebeurt met een ander e-mailadres dan het e-mailadres welke nog gekoppeld is aan je oude Mijn Ziggo account. Wil je je toch graag registreren met hetzelfde e-mailadres? Dan kunnen we het oude Mijn Ziggo account voor je verwijderen. Start hiervoor een chat met één van onze medewerkers. Wil je liever geholpen worden via de Community? Start dan een nieuw topic.
Lees meer
Hi @pn-siggo
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Wat leuk dat je weer klant bij ons bent geworden! Ik heb een kijkje voor je achter de schermen genomen. Ik zie dat je opnieuw klant bij ons bent geworden (op hetzelfde adres). Bij dit nieuwe abonnement heb je een nieuw klantnummer gekregen welke start met 18. Het oude klantnummer (van je vroegere abonnement) startte met 17. 

Dit klantnummer kunnen we niet wijzigen, simpelweg omdat deze gekoppeld is aan je nieuwe abonnement. Ik vermoed dat je dit vraagt vanwege jouw Mijn Ziggo account. Klopt dit? Zo ja, dan kun je je voor Mijn Ziggo registeren met je nieuwe klantnummer. Let op dat dit gebeurt met een ander e-mailadres dan het e-mailadres (hotmail) welke nog gekoppeld is aan je oude Mijn Ziggo account. Wil je je toch graag registreren met hetzelfde e-mailadres? Dan kunnen we het oude Mijn Ziggo account voor je verwijderen. Geef maar een gil als ik dit voor je moet doen.

Bekijk in context

31 Reacties 31
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78712Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23503Likes

Als je weer opnieuw klant wordt, krijg je een ander klantnummer met een nieuw Mijn Ziggo.

Oude emailadressen worden niet meer overgezet naar het nieuwe Mijn Ziggo met het nieuwe klantnummer en zullen gaan vervallen na meer dan 6 maanden, eerder was dit een langere periode.

Als er ergens problemen mee zijn, kan een Ziggo moderator kijken wat er aan te doen is.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes
Een nieuw abonnement bij Ziggo betekent een nieuw klantnummer en dus ook een nieuw Mijn Ziggo account. Heb je in het verleden een abonnement gehad bij Ziggo en lukt het hierdoor niet om een nieuw account aan te maken? Zo ja, dan kun je je voor Mijn Ziggo registeren met je nieuwe klantnummer. Let op dat dit gebeurt met een ander e-mailadres dan het e-mailadres welke nog gekoppeld is aan je oude Mijn Ziggo account. Wil je je toch graag registreren met hetzelfde e-mailadres? Dan kunnen we het oude Mijn Ziggo account voor je verwijderen. Start hiervoor een chat met één van onze medewerkers. Wil je liever geholpen worden via de Community? Start dan een nieuw topic.
Lees meer
Hi @pn-siggo
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Wat leuk dat je weer klant bij ons bent geworden! Ik heb een kijkje voor je achter de schermen genomen. Ik zie dat je opnieuw klant bij ons bent geworden (op hetzelfde adres). Bij dit nieuwe abonnement heb je een nieuw klantnummer gekregen welke start met 18. Het oude klantnummer (van je vroegere abonnement) startte met 17. 

Dit klantnummer kunnen we niet wijzigen, simpelweg omdat deze gekoppeld is aan je nieuwe abonnement. Ik vermoed dat je dit vraagt vanwege jouw Mijn Ziggo account. Klopt dit? Zo ja, dan kun je je voor Mijn Ziggo registeren met je nieuwe klantnummer. Let op dat dit gebeurt met een ander e-mailadres dan het e-mailadres (hotmail) welke nog gekoppeld is aan je oude Mijn Ziggo account. Wil je je toch graag registreren met hetzelfde e-mailadres? Dan kunnen we het oude Mijn Ziggo account voor je verwijderen. Geef maar een gil als ik dit voor je moet doen.

pn-siggo
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gil!

Zou je het oude account (17...) willen verwijderen?

Heb nl. met een ander mail adres het nieuwe klantnummer (18...) geregistreerd. Maar kan vanuit hier nog niet het mailadres wijzigen naar mn eigen adres, want deze is nog gekoppeld met het oude klantnummer.

Tnx

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes

Jouw gil was luid en duidelijk @pn-siggo! Ik heb het oude account (17...) volledig verwijderd. Over 24 uur kun je dan het e-mailadres van je nieuwe account aanpassen. 

svr1802

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia, voor mij geldt hetzelfde. Opnieuw klant geworden met een nieuw klantnummer. Is het mogelijk om mijn account te verwijderen zodat ik op mijn e-mailadres een nieuw account kan aanmaken wat hoort bij het nieuwe klantennummer?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes

Hi @svr1802, goedemorgen en welkom hier!

Wat een geluk bij een ongeluk dat je dan op dit topic stuit! Bij deze heb ik jouw oude Mijn Ziggo account verwijderd. Je kunt nu voor je nieuwe Ziggo abonnement een Mijn Ziggo account aanmaken met jouw @live.com e-mailadres 🙂

MarkB1987

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia,

Ik zie dat er al een aantal mensen voor mij zijn geweest met hetzelfde probleem. Ook ik loop tegen hetzelfde aan met een oud klantnummer (17**) en zou deze graag laten verwijderen zodat ik hetzelfde mail adres (het @msn.com e-mailadres) weer kan gebruiken voor mijn nieuwe klantnummer (18**).

Zou je mij misschien kunnen helpen?

*Klantnummers verwijderd door moderator wegens privacy*

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes

Hi @MarkB1987, welkom hier!

Wat een geluk bij een ongeluk dat je dan op dit topic stuit. Ik zie dat jouw @msn.com in gebruik is bij zowel My Vodafone als je oude Mijn Ziggo account. Het oude Mijn Ziggo account heb ik verwijderd. 

Voor je nieuwe klantnummer heb je een Mijn Ziggo account geregistreerd met een ander e-mailadres. Het is mogelijk om je My Vodafone account te koppelen met dit Mijn Ziggo account. Log hiervoor in op één van beide omgevingen en kies ervoor om de accounts samen te voegen. De inloggegevens van My Vodafone zullen dan tevens de inloggegevens worden van jouw nieuwe Mijn Ziggo account.

Matthias Reuver

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hee, hier hetzelfde probleem. Zouden mijn gegevens verwijderd kunnen worden zodat ik dit emailadres kan gebruiken?

Alvast bedankt! 

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 2159Posts
  • 200Oplossingen
  • 1511Likes

Hé hoi @Matthias Reuver, ik heb het oude account verwijderd! Als ik nog iets doen kan laat het dan vooral weten.

Timon1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

ik zit hier met hetzelfde probleem als de anderen. Mijn oude klantnummer: 16819942 is niet meer in bedrijf. 
zelf heb ik nu een nieuw klantnummer die ik wel wil activeren

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes

Hi @Timon1 
Ik heb jouw oude Mijn Ziggo account voor je verwijderd. Je kunt nu met je hotmail e-mailadres een nieuw account registeren voor je nieuwe Ziggo abonnement.

Postar

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hallo, ik heb hetzelfde probleem.

wel een nieuw emailadres aangemaakt met een ***+ziggo@... erin. maar daar komt niks op binnen.

Graag zou ik m'n nieuwe abbo nummer koppelen aan mijn bestaande ziggo account. of deze verwijderen

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes

Hi @Postar 
Op jouw @Hotmail e-mailadres kan ik niet direct iets vinden. Wil je in jouw Community profiel onder het kopje 'Persoonlijke Informatie' zowel je oude als nieuwe klantnummer vermelden? Dan ga ik daar nog even een zoektocht op doen.

Postar

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb mijn bio en de informatie bijgewerkt.

alvast bedankt voor de moeite.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes

Gevonden @Postar. Ik heb het oude Mijn Ziggo account voor je verwijderd. Voor je nieuwe abonnement is nog geen Mijn Ziggo account geregistreerd. Voor de volledigheid heb ik het correcte klantnummer in je profiel vermeld. Met dit klantnummer kun je nu een nieuw account registeren voor Mijn Ziggo. Doordat je oude Mijn Ziggo account is verwijderd, kan je nu ook weer registeren met het eerdere e-mailadres mail@.......nl. 

MarjolijnV

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Cecilia,

helaas heb ik het hetzelfde probleem. Mijn oude klantnummer is: 17129180 en is niet meer in bedrijf. 
Heb een nieuw klantnummer die ik graag wil activeren met huidig e-mailadres.

Veel dank alvast!

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1496Posts
  • 155Oplossingen
  • 723Likes

Hoi @MarjolijnV welkom op de Ziggo Community! Ik help je graag verder, ik lees dat je graag met hetzelfde e-mail adres onder een nieuw klantnummer een Mijn Ziggo account wilt aanmaken. Ik kan voor jou het oude account verwijderen zodat je je opnieuw kunt registreren. Ben je hiermee akkoord, laat het me weten, dan maak ik dat voor je in orde. 

MarjolijnV

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Judith,

Dank voor je snelle reactie. Fijn als je het oude account kan verwijderen. Ben er mee akkoord.

Veel dank.