* Toegevoegd door moderator *
Origineel bericht
Beste KS, ik ben weer klant bij Ziggo met het 'oude' account.
Nu klopt het klantnummer niet meer, maar kan deze ook niet wijzigen.
Bvd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Houd je gegevens bij de hand en neem contact met ons op.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je weer opnieuw klant wordt, krijg je een ander klantnummer met een nieuw Mijn Ziggo.
Oude emailadressen worden niet meer overgezet naar het nieuwe Mijn Ziggo met het nieuwe klantnummer en zullen gaan vervallen na meer dan 6 maanden, eerder was dit een langere periode.
Als er ergens problemen mee zijn, kan een Ziggo moderator kijken wat er aan te doen is.
gil!
Zou je het oude account (17...) willen verwijderen?
Heb nl. met een ander mail adres het nieuwe klantnummer (18...) geregistreerd. Maar kan vanuit hier nog niet het mailadres wijzigen naar mn eigen adres, want deze is nog gekoppeld met het oude klantnummer.
Tnx
Jouw gil was luid en duidelijk @pn-siggo! Ik heb het oude account (17...) volledig verwijderd. Over 24 uur kun je dan het e-mailadres van je nieuwe account aanpassen.
Hi Cecilia, voor mij geldt hetzelfde. Opnieuw klant geworden met een nieuw klantnummer. Is het mogelijk om mijn account te verwijderen zodat ik op mijn e-mailadres een nieuw account kan aanmaken wat hoort bij het nieuwe klantennummer?
Hi @svr1802, goedemorgen en welkom hier!
Wat een geluk bij een ongeluk dat je dan op dit topic stuit! Bij deze heb ik jouw oude Mijn Ziggo account verwijderd. Je kunt nu voor je nieuwe Ziggo abonnement een Mijn Ziggo account aanmaken met jouw @live.com e-mailadres 🙂
Hi Cecilia,
Ik zie dat er al een aantal mensen voor mij zijn geweest met hetzelfde probleem. Ook ik loop tegen hetzelfde aan met een oud klantnummer (17**) en zou deze graag laten verwijderen zodat ik hetzelfde mail adres (het @msn.com e-mailadres) weer kan gebruiken voor mijn nieuwe klantnummer (18**).
Zou je mij misschien kunnen helpen?
*Klantnummers verwijderd door moderator wegens privacy*
Hi @MarkB1987, welkom hier!
Wat een geluk bij een ongeluk dat je dan op dit topic stuit. Ik zie dat jouw @msn.com in gebruik is bij zowel My Vodafone als je oude Mijn Ziggo account. Het oude Mijn Ziggo account heb ik verwijderd.
Voor je nieuwe klantnummer heb je een Mijn Ziggo account geregistreerd met een ander e-mailadres. Het is mogelijk om je My Vodafone account te koppelen met dit Mijn Ziggo account. Log hiervoor in op één van beide omgevingen en kies ervoor om de accounts samen te voegen. De inloggegevens van My Vodafone zullen dan tevens de inloggegevens worden van jouw nieuwe Mijn Ziggo account.
Hee, hier hetzelfde probleem. Zouden mijn gegevens verwijderd kunnen worden zodat ik dit emailadres kan gebruiken?
Alvast bedankt!
Hé hoi @Matthias Reuver, ik heb het oude account verwijderd! Als ik nog iets doen kan laat het dan vooral weten.
Hallo,
ik zit hier met hetzelfde probleem als de anderen. Mijn oude klantnummer: 16819942 is niet meer in bedrijf.
zelf heb ik nu een nieuw klantnummer die ik wel wil activeren
Hi @Timon1
Ik heb jouw oude Mijn Ziggo account voor je verwijderd. Je kunt nu met je hotmail e-mailadres een nieuw account registeren voor je nieuwe Ziggo abonnement.
hallo, ik heb hetzelfde probleem.
wel een nieuw emailadres aangemaakt met een ***+ziggo@... erin. maar daar komt niks op binnen.
Graag zou ik m'n nieuwe abbo nummer koppelen aan mijn bestaande ziggo account. of deze verwijderen
Ik heb mijn bio en de informatie bijgewerkt.
alvast bedankt voor de moeite.
Gevonden @Postar. Ik heb het oude Mijn Ziggo account voor je verwijderd. Voor je nieuwe abonnement is nog geen Mijn Ziggo account geregistreerd. Voor de volledigheid heb ik het correcte klantnummer in je profiel vermeld. Met dit klantnummer kun je nu een nieuw account registeren voor Mijn Ziggo. Doordat je oude Mijn Ziggo account is verwijderd, kan je nu ook weer registeren met het eerdere e-mailadres mail@.......nl.
Hallo Cecilia,
helaas heb ik het hetzelfde probleem. Mijn oude klantnummer is: 17129180 en is niet meer in bedrijf.
Heb een nieuw klantnummer die ik graag wil activeren met huidig e-mailadres.
Veel dank alvast!
Hoi @MarjolijnV welkom op de Ziggo Community! Ik help je graag verder, ik lees dat je graag met hetzelfde e-mail adres onder een nieuw klantnummer een Mijn Ziggo account wilt aanmaken. Ik kan voor jou het oude account verwijderen zodat je je opnieuw kunt registreren. Ben je hiermee akkoord, laat het me weten, dan maak ik dat voor je in orde.
Hi Judith,
Dank voor je snelle reactie. Fijn als je het oude account kan verwijderen. Ben er mee akkoord.
Veel dank.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.