1
Vraag
2
Reacties
Cj3

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mijn Disney+ activeren?

Krijg mijn Disney plus niet geactiveerd. Met het scherm beheer mijn streamingdiensten kom ik niet verder. Na 4x contact met klantenservice (2x verbinding verbroken) wordt me uiteindelijk verteld probleem is al van 19 augustus. Lekker wel en hoe verder Ziggo?

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78244Posts
  • 5291Oplossingen
  • 23316Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9614Posts
  • 1120Oplossingen
  • 4369Likes

Hi @Cj3, welkom op de Ziggo Community!

 

Zuur dat de activatie van Disney+ nog niet werkt. Ik zie inderdaad dat je met mijn collega hebt gesproken, en deze heeft het doorgezet naar een gespecialiseerde afdeling. Zij gaan kijken wat er precies aan de hand is (en hopelijk uiteraard spoedig oplossen).

 

Het is ook mogelijk dat er een kleine vertraging zit in onze systemen, we hebben meer voorbeelden gezien waarbij het pas enige tijd (48h) ná het ontvangen van de e-mail om het abonnement te activeren, daadwerkelijk lukte. Ik zie dat jij vannacht deze mail hebt ontvangen, dus het kan raadzaam zijn het morgen nog eens te proberen (vanuit de knop in de e-mail).

Cj3
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Alex,

 

Opnieuw geprobeerd. Werkt nog steeds niet. Graag je hulp. 

Cj3
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog steeds geen resultaat

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4583Posts
  • 603Oplossingen
  • 2321Likes

@Cj3 Dat is een flinke domper. Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat er een taak is aangemaakt voor een andere afdeling die dit activatieprobleem verder moet onderzoeken. Bij updates melden we het hier.