Krijg mijn Disney plus niet geactiveerd. Met het scherm beheer mijn streamingdiensten kom ik niet verder. Na 4x contact met klantenservice (2x verbinding verbroken) wordt me uiteindelijk verteld probleem is al van 19 augustus. Lekker wel en hoe verder Ziggo?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @Cj3, welkom op de Ziggo Community!
Zuur dat de activatie van Disney+ nog niet werkt. Ik zie inderdaad dat je met mijn collega hebt gesproken, en deze heeft het doorgezet naar een gespecialiseerde afdeling. Zij gaan kijken wat er precies aan de hand is (en hopelijk uiteraard spoedig oplossen).
Het is ook mogelijk dat er een kleine vertraging zit in onze systemen, we hebben meer voorbeelden gezien waarbij het pas enige tijd (48h) ná het ontvangen van de e-mail om het abonnement te activeren, daadwerkelijk lukte. Ik zie dat jij vannacht deze mail hebt ontvangen, dus het kan raadzaam zijn het morgen nog eens te proberen (vanuit de knop in de e-mail).
Dag Alex,
Opnieuw geprobeerd. Werkt nog steeds niet. Graag je hulp.
Nog steeds geen resultaat
@Cj3 Dat is een flinke domper. Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat er een taak is aangemaakt voor een andere afdeling die dit activatieprobleem verder moet onderzoeken. Bij updates melden we het hier.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.