pvdh14

Level 6
  • 123Posts
  • 3Oplossingen
  • 49Likes

Gratis zender nog steeds niet te kiezen in mijnziggo

Hoi,

Ik heb compact next + hn mobiel abonnement. Ik heb al meerdere keren hier contact over gehad met de klantenservice, dat ik nog steeds geen extra gratis zender kan kiezen in mijn ziggo. 

Alle benodigde informatie is ook handmatig aan de klantenservice verstrekt, zodat deze afdeling die hier over gaat deze handmatig kan koppelen.

 

Echter ook geen succes tot op heden van schrijven.

 

Wie krijgt het bij Ziggo wel voor elkaar?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @pvdh14, goed dat je dit hier aankaart! Ik zie dat je zondag contact hebt gehad met één van mijn collega's en dat deze een handmatig verzoek heeft ingediend. Dit is afgelopen woensdag afgesloten en vanaf dat moment had het voor jou mogelijk moeten zijn om een gratis zenderpakket te kiezen. Vanuit de notities begrijp ik dat je graag Movies & Series L wilde laten activeren, dit heb ik dus direct maar geregeld. Je ontvangt nog even een bevestiging van de activatie van dit gratis pakket per mail. Binnen 24 uur moet je vervolgens toegang hebben tot de content binnen het Movies & Series L pakket. 

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Een Ziggo medewerker kan dit voor je nakijken.

Het kan tot 5 weken duren voordat alle gegevens automatisch uitgewisseld zijn tussen HN en Ziggo en je een pakket kunt kiezen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

pvdh14
Topicstarter
Level 6
  • 123Posts
  • 3Oplossingen
  • 49Likes

Hi Bert,

 

Volgens mij is het nu al zo'n 2 maanden geleden. 

Automatisch lukt het niet en handmatig tot nu toe ook geen succes 😄

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @pvdh14, goed dat je dit hier aankaart! Ik zie dat je zondag contact hebt gehad met één van mijn collega's en dat deze een handmatig verzoek heeft ingediend. Dit is afgelopen woensdag afgesloten en vanaf dat moment had het voor jou mogelijk moeten zijn om een gratis zenderpakket te kiezen. Vanuit de notities begrijp ik dat je graag Movies & Series L wilde laten activeren, dit heb ik dus direct maar geregeld. Je ontvangt nog even een bevestiging van de activatie van dit gratis pakket per mail. Binnen 24 uur moet je vervolgens toegang hebben tot de content binnen het Movies & Series L pakket. 

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust! 

pvdh14
Topicstarter
Level 6
  • 123Posts
  • 3Oplossingen
  • 49Likes

@Monica bedankt voor het instellen.

Ik kon de aanpassing nog steeds niet vinden in mijn ziggo app voor de gratis extra zenders. Hier werd ik door de ziggo medewerkers steeds naar toe verwezen. 

Maar blijkbaar kan je alleen via de mijnziggo website onder optie tv dit doorgeven. Daar zie ik nu wel dat je tussen gratis zenders kan kiezen.

Dat is een beetje verwarrend (vind ik). Misschien deze gratis optie ook toevoegen aan de ziggo app. Je kan in de app wel de betaalde extra zenders bestellen, maar de gratis kiezen dus niet.

Bedankt voor de hulp.

Uitgelicht topic