1
Vraag
2
Reageer en help mee
Huub1

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gezichtsherkenning wordt automatisch uitgeschakeld

Ik stel in de Ziggo app (niet de ziggo go app) gezichtsherkenning in, maar dat wordt “automatisch” itgeschakeld en werkt dus niet

4 Reacties 4
Garihd

Level 12
  • 744Posts
  • 25Oplossingen
  • 368Likes

U bedoeld de Mijn Ziggo app? Wat wilt u hiermee bereiken het ontgrendelen van die app, het is mij hoe dan ook onbekend of de Mijn Ziggo app dit ondersteund.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70502Posts
  • 4905Oplossingen
  • 19938Likes

@Garihd In de Mijn Ziggo app - Profiel - Instellingen - Gezichtsherkenning of vingerafdruk

Bert_0-1695059778633.png

Garihd

Level 12
  • 744Posts
  • 25Oplossingen
  • 368Likes

Mogelijk zal er in de gebruikte telefoon dan ergens een instelling betreffende gezichtsherkking moeten worden gedaan.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 499Posts
  • 67Oplossingen
  • 247Likes

Hoi @Huub1, ik begrijp je vraagstelling niet helemaal. Je geeft aan dat de gezichtsherkenning niet werkt via de Mijn Ziggo app.

Uiteraard heb ik het zelf ook even getest en als ik dit inschakel gaat het schuifje op groen. Dit zorgt ervoor dat ik door middel van gezichtsherkenning niet meer met een wachtwoord hoef in te loggen op de Mijn Ziggo app. Als ik de app nu open, zie ik dus eerst dat de gezichtsherkenning wordt uitgevoerd en vervolgens ben ik direct ingelogd.

Kan je aangeven wat er bij jou precies niet werkt en waar het in dit proces misgaat? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic