HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik stel in de Ziggo app (niet de ziggo go app) gezichtsherkenning in, maar dat wordt “automatisch” itgeschakeld en werkt dus niet
U bedoeld de Mijn Ziggo app? Wat wilt u hiermee bereiken het ontgrendelen van die app, het is mij hoe dan ook onbekend of de Mijn Ziggo app dit ondersteund.
Mogelijk zal er in de gebruikte telefoon dan ergens een instelling betreffende gezichtsherkking moeten worden gedaan.
Hoi @Huub1, ik begrijp je vraagstelling niet helemaal. Je geeft aan dat de gezichtsherkenning niet werkt via de Mijn Ziggo app.
Uiteraard heb ik het zelf ook even getest en als ik dit inschakel gaat het schuifje op groen. Dit zorgt ervoor dat ik door middel van gezichtsherkenning niet meer met een wachtwoord hoef in te loggen op de Mijn Ziggo app. Als ik de app nu open, zie ik dus eerst dat de gezichtsherkenning wordt uitgevoerd en vervolgens ben ik direct ingelogd.
Kan je aangeven wat er bij jou precies niet werkt en waar het in dit proces misgaat? 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...