1
Vraag
2
Reageer en help mee
Tella

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen facturen of service mails worden verzonden door Ziggo

Ik krijg al ruim 2 jaar geen factuur-, service- of marketingmails van Ziggo. Tientallen keren contact gehad hierover, steeds dezelfde controles en daarna afwachten of het is opgelost.
Niet dus!

De enige mails die ik ontvang zijn die met de mededeling dat er iets is veranderd in mijn contactvoorkeuren...als men dat weer eens heeft proberen aan te passen bij de klantenservice.

Ik lees webmail via de Ziggo pagina, heb geen filters of doorsturen ingesteld. 
Ik vind het nogal onbehoorlijk dat men keer op keer dezelfde handelingen verricht om dit op te lossen, terwijl ik elke keer aangeef dat dit al tientallen keren is geprobeerd en niet de oplossing geeft. Iemand hier ook problemen mee.

 

 

 

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik lees hier verder geen problemen mee op dit forum.

 

Mogelijk heb je dit al gedaan, maar toch even, ook voor eventuele meelezers die hier langskomen op zoek naar een mogelijke oplossing:

 

Hoe staan de instellingen in je Mijn Ziggo -> Gegevens -> scroll naar benden tot onder Contactvoorkeuren

 

Ziet dit er als hieronder uit?

 

Zo nee, klik dan op Wijzig contactvoorkeuren en vink alles aan en klik op Wijzigingen opslaan.

Bert_0-1627410367782.png

Bert_1-1627410487122.png

 

Geen resultaat, laat het hier weten.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zij kunnen diep in de systemen kijken en zien wat er mis gaat en de nodige acties ondernemen of de juiste mensen bereiken om dit op te lossen.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Tella
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Naar deze instellingen heb ik de afgelopen 2 jaar tientallen keren gekeken.

Ook tientallen keren aangepast met en zonder een medewerker van de klantenservice van Ziggo en daarna afgewacht of er dan wél mails zouden komen,
Geen resultaat !!!

Waarom zou ik alles aan moeten vinken als ik alleen maar via email bericht wil worden?

Dat is toch niet logisch?

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Je hoeft niet alles aan te vinken, alleen de mail.

ik had moeten schrijven, vink je keuzes aan.

 

Een Ziggo moderator kan voor je kijken in de achtergrond wat er aan de hand is.

Tella
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel Bert.
Dit is niet de oplossing.

Ik hoop dat een moderator en/of technicus er eens goed naar kijkt

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @Tella

 

Wat ontzettend balen dat je de mails die je juist graag wilt ontvangen, niet krijgt. Ik lees het niet vaak dat mensen graag meer mails van ons hebben ;-). Natuurlijk kijk ik graag met je mee. 

 

Ik ben er aan deze kant ook voor je ingedoken om te kijken hoe alles erbij staat. Alle instellingen staan correct ingeschakeld om alle informatie naar je te versturen. De enige vraag is dan nog of je juiste contactgegevens erin staan. Vanwege privacy gegevens kun je die niet publiekelijk delen. Zou je mij je telefoonnummer en e-mailadres via een privé bericht willen sturen? Dan kan ik die nog voor je controleren!

Tella
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe stuur ik je privé een bericht Marije?

Overigens zijn al mijn contactgegevens juist in Mijn Ziggo

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Tella je kunt iemand een privébericht sturen door rechts bovenin in deze pagina, of met een beetje naar boven scrollen komt de balk tevoorschijn,

op BERICHTEN te klikken en op de volgende pagina op Bert_0-1627505233691.png te klikken.

Vul dan bij verzenden naar Marije in en klik op haar naam en vul verder het Berichtonderwerp en de Hoofdtekst van bericht in.

ziggpiet

Level 8
  • 214Posts
  • 7Oplossingen
  • 63Likes

je zou via de mijn ziggo app tog ook je rekening gebruik etc kunnen zien .

of via browser op ziggo site mijnziggo

 

Tella
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo app werkt totaal niet

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic