1
Vraag
2
Reageer en help mee
Timmetjuh070

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen diensten na verhuizing (nieuwbouw)

Beste forumleden,

 

Eind december 2022 ben ik verhuisd naar een renovatie project in Weesp.

Ik heb mijn oude modem meegenomen naar het nieuwe huis.

Tot op heden nog geen internet & tv op coax.

Een meneer van Ziggo nieuwbouw afdeling, heeft mij al meerdere malen verteld dat mijn huis de desbetreffend week zou worden voorzien van signaal.

 

Nou mijn vraag is, Waarom staat mijn abonnement nog steeds ingeschreven op het oude adres?

En kan de klantenservice mij niet vinden op het nieuwe adres?

 

Ik heb dus 3 weken lang al een leen router, vorige week heb ik een mail gekregen dat ik deze moest retouren, want ik zou al internet moeten hebben..

Helaas! Nog niks, nu is de leenrouter uitgeschakeld en kan ik hem niet meer gebruiken.

Ook hierbij kan de klantservice mij blijkbaar niet helpen?! en dat het bij een andere afdeling ligt, die ik vervolgens dus niet kan bereiken.

 

Ik heb dus al 2 facturen moeten betalen voor mijn abonnement bij Ziggo, voor januari en februari, terwijl ik er geen gebruik van kan maken...

 

Wie o wie kan mij helpen hoe het nu allemaal zit?

Thanks, Tim.

11 Reacties 11
RoWi.

Level 20
Expert
  • 15991Posts
  • 687Oplossingen
  • 5091Likes

Nou mijn vraag is, Waarom staat mijn abonnement nog steeds ingeschreven op het oude adres? En kan de klantenservice mij niet vinden op het nieuwe adres?

 

Het lijkt erop dat de verhuizing administratief niet goed is afgehandeld. Heeft u de verhuizing telefonisch doorgegeven of via de Mijn Ziggo omgeving?

Timmetjuh070
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zowel online op mijn ziggo , als 6 uur in totaal met de klantenservice kwijt te zijn. Ze krijgen het niet in orde / snappen het probleem niet. 

RoWi.

Level 20
Expert
  • 15991Posts
  • 687Oplossingen
  • 5091Likes

Los van dit administratie probleem, is er al wel een TV signaal? Door een coax kabel direct in de TV te stoppen en de ongecodeerde kanalen te zoeken. U bent al klant de procedure zal u bekend zijn.

 

 

Timmetjuh070
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja, al het ''simpele'' wat ik vanuit mijn kant kan en kon doen, is gedaan.
Geen signaal. 

RoWi.

Level 20
Expert
  • 15991Posts
  • 687Oplossingen
  • 5091Likes

Dan zijn er dus twee problemen buitenshuis moet uw woning worden aangesloten en bij de administratie zal nageplozen moeten worden waarom de verhuizing niet goed is verwerkt.

 

Dit is aan een moderator daar kunnen wij als medeklanten niet bij helpen.

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3232Posts
  • 584Oplossingen
  • 776Likes

Goedemiddag @Timmetjuh070!

Hier lijken inderdaad helaas een aantal dingen niet goed te gaan. Frustrerend dat de diensten in de nieuwe woning nog niet werken!

Ik duik hier graag dieper op in. Kun je in je Community profiel ook tussen haakjes je oude postcode en huisnummer zetten?

Timmetjuh070
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag Erik!

 

Zojuist gedaan.

Ik zal even kijken of ik prive bericht naar u kan sturen met deze info mocht het niet voldoende zijn.

 

Tim.

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3232Posts
  • 584Oplossingen
  • 776Likes

Bedankt voor de aanvullende gegevens @Timmetjuh070. Ik laat dit verder onderzoeken. Zelf ben ik de komende dagen niet aanwezig, maar als er terugkoppeling is dan hoor je dat van een collega.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 866Posts
  • 104Oplossingen
  • 383Likes

Hi @Timmetjuh070! Ik heb even gebeld met een andere afdeling en zij hebben mij laten weten dat er een achterstand is met het aanleggen van signaal naar de woning. Dit is bekend en zijn ze druk mee bezig om het zo snel mogelijk te realiseren. Maar het goede nieuws is dat je leenrouter gewoon moet werken, die is weer geactiveerd door een collega! 

Als er meer bekend is, nemen mijn collega's van de Nieuwbouw-afdeling ook contact met je op! Als je router niet werkt, herstart hem dan even! 

Timmetjuh070
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank Carlien!

 

Klopt het dat mijn contract nog op mijn oude adres staat, en het pas over wordt gezet wanneer ik signaal heb op het nieuwe adres?

 

Groetjes Tim.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 866Posts
  • 104Oplossingen
  • 383Likes

Yes, dat klopt! Dat kunnen we pas over zetten zodra je nieuwe adres signaal heeft, dus dat komt nog 🙂 We regelen uiteraard daarna ook een vergoeding met je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic