davee92

Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Account verwijderen email adres

Goedenavond,

 

Ik heb van een eerdere aansluiting nog een ziggo account gekoppeld aan mijn emailadres. Zou dit verwijderd kunnen worden zodat ik mijn emailadres voor de nieuwe aansluiting kan gebruiken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @davee92 
Allereerst, wat vervelend dat jouw modem niet online wil komen. De kans bestaat dat er onverhoopt iets niet goed is gegaan met het schakelen van het signaal in de eindversterker. Er moet dan ook een monteur aan te pas komen. Ik ben blij om te lezen dat deze afspraak inmiddels al staat gepland. 

Jouw vermoeden klopt! De diensten staan momenteel (nog) niet actief onder jouw nieuwe klantnummer. Zodra de monteur is geweest en de apparatuur online is, dan duurt het nog 24 tot 48 uur voordat de synchronisatie in onze achterliggende systemen met Mijn Ziggo heeft plaatsgevonden. De foutcode 002 is dan met de noorderzon verdwenen 🙂 

Bekijk in context

13 Reacties 13
davee92
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

In aanvulling op bovenstaand kon de klantenservice mijn overstap, bestelling niet juist terug vinden in het systeem met overstap datum, en krijg ik ook de foutcode 002 met inloggen op mijn Ziggo. 

Kunnen jullie het voor mij nagaan dat dit goed komt, en ook vroegere koppelingen op andere adres met Ziggo verwijderd worden

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@davee92 "Ik heb van een eerdere aansluiting nog een ziggo account gekoppeld aan mijn emailadres. Zou dit verwijderd kunnen worden zodat ik mijn emailadres voor de nieuwe aansluiting kan gebruiken?"

 

Als dat een emailadres is van Ziggo uit je oude account, dan gaat dit een keer gestopt worden door Ziggo.

Is het een mailadres wat niet van Ziggo is, dan kun je dit voor je nieuwe abonnement gebruiken.

 

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @davee92 

 

Ik denk dat er nu 2 dingen door elkaar lopen, laten we dat even ophelderen. 

Zoals ik het nu lees, heb jij destijds een nieuw abonnement aangevraagd. Het oude abonnement heeft een oud klantnummer en daarbij Mijn Ziggo. Als aan dat Mijn Ziggo account een e-mailadres is gekoppeld, komt deze normaal gesproken te vervallen bij het opzeggen.

Onder je nieuwe klantnummer, maak je een nieuw Mijn Ziggo account aan en kun je ook een nieuw e-mailadres aanmaken.

 

Als je inderdaad onder een oud klantnummer nog een e-mailadres hebt hangen, kunnen we het verzoek indienen deze te koppelen aan je nieuwe klantnummer. Wil je daarvoor dan in je profiel je nieuwe klantnummer toevoegen, je oude klantnummer én het e-mailadres waar het om gaat?

davee92
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Goedemorgen Jamyla,

 

Ga ik zeker doen!

Staan onder mijn privé gegevens 

 

2e case; 

Is het de reden dat ik foutcode 002 zie door mijn accounts, of doordat mijn overstap naar jullie toe nog in behandeling is?

Jullie collega kon namelijk geen overstapdatum zien of de order überhaupt zien wanneer de aansluitdatum is nu. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Dankjewel @davee92 

 

Ik kan het e-mailadres nog niet overzetten naar je nieuwe klantnummer, omdat je daar nog geen actief Internet abonnement hebt. Pas na de levering en activatie van het modem, kunnen we een e-mailadres koppelen aan het Internet abonnement.

De reden dat je foutcode 002 krijgt, is ook omdat het abonnement nog niet actief is.

Het beste kun je in dit topic even terug komen zodra alles gereed is, wat betreft je e-mailaccount.
 

De leverdatum staat nu op 28 april 🙂
 

davee92
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt @Jamyla @ voor deze snelle hulp geweldig

Van mij mogen jullie de apparatuur al wel leveren en de leverdatum per eerste mogelijkheid laten ingaan!

 

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Dat wordt lastig omdat er een overstapservice aan is gekoppeld. Bij een overstap leveren wij altijd na de maandopzegtermijn van de huidige provider.

Als je eerdere levering wenst moeten we de overstapservice annuleren, waarna jij het zelf opzegt bij de huidige provider. 

davee92
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Jamyla  als dit nog te realiseren is mag dit wel gedaan worden. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Ik heb de overstapservice geannuleerd @davee92 

Zorg jij voor de opzegging bij je huidige provider? Zodra de bestelling de deur uit gaat ontvang je informatie van ons 🙂

davee92
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Jamyla dankjewel voor de service!

Met betrekking tot de inlog van mijn ziggo dan even afwachten tot 1 dag na activering?

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Namens Jamyla, graag gedaan! Activeren van een mijn Ziggo account kan na 72 uur van ingangsdatum @davee92

davee92
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Goedemorgen, 

Ondertussen pakket ontvangen, maar echter mijn bestelstatus is nog steeds stap 2 van 4, en mijn ziggo account geeft ook nog de foutcode 002. 

Heeft dit relatie dat misschien mijn modem ook niet online wil komen? (Rode blinkende status led)

Monteurs afspraak is ingepland. Maar dacht misschien heeft de bestelstatus en het feit dat mijn ziggo ook niet werkt met elkaar te maken. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @davee92 
Allereerst, wat vervelend dat jouw modem niet online wil komen. De kans bestaat dat er onverhoopt iets niet goed is gegaan met het schakelen van het signaal in de eindversterker. Er moet dan ook een monteur aan te pas komen. Ik ben blij om te lezen dat deze afspraak inmiddels al staat gepland. 

Jouw vermoeden klopt! De diensten staan momenteel (nog) niet actief onder jouw nieuwe klantnummer. Zodra de monteur is geweest en de apparatuur online is, dan duurt het nog 24 tot 48 uur voordat de synchronisatie in onze achterliggende systemen met Mijn Ziggo heeft plaatsgevonden. De foutcode 002 is dan met de noorderzon verdwenen 🙂 

Uitgelicht topic