1
Vraag
2
Reacties
Kevin0000

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement zonder TV

Hallo 

 

Ik wil de tv van ziggo eruit gooien en alleen internet houden zolang het contract loopt.

Voor deze maand verwacht ik ook dat ik het al niet betaal. Ik heb jullie fijne mediabox al terug gestuurd. Bedankt voor de medewerking *piep* ziggo

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @Kevin0000

 

Allereerst, welkom op de Community.

Wellicht had je het nog niet in de gaten, maar dit is een klant helpt klant forum.

Ik zal @Bert niet tegenspreken, het gaat namelijk niet zo zeer om je woord keuze maar hoe je iets vraagt. Als je hulp nodig hebt kun je dit beleefd vragen in plaats van al pushend over te komen.

 

Wat betreft het opzeggen van je Digitale TV, is dat momenteel niet mogelijk omdat je nog in contract is. Vanaf 3 november kun je dit opzeggen door dit minimaal 1 maand voortijds aan te geven.

Spijtig dat je zo adequaat bent geweest met het retour sturen alvorens contact op te nemen. Dit betekent dat je door eigen toedoen, de komende maanden voor een dienst betaald welke je niet meer in huis hebt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Kevin0000 Als je een beetje vlotte medewerking wilt hebben, dan zou ik het in iets andere woorden zeggen.

Je taalgebruik nodigt niet uit om je heel vlot en effectief te gaan helpen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo medewerkers van zelf langskomen in ieder topic, binnen 2-3 dagen.

Kevin0000
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik weet het. Volgens mij staan er ook een heel hoop nette woorden of niet soms. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @Kevin0000

 

Allereerst, welkom op de Community.

Wellicht had je het nog niet in de gaten, maar dit is een klant helpt klant forum.

Ik zal @Bert niet tegenspreken, het gaat namelijk niet zo zeer om je woord keuze maar hoe je iets vraagt. Als je hulp nodig hebt kun je dit beleefd vragen in plaats van al pushend over te komen.

 

Wat betreft het opzeggen van je Digitale TV, is dat momenteel niet mogelijk omdat je nog in contract is. Vanaf 3 november kun je dit opzeggen door dit minimaal 1 maand voortijds aan te geven.

Spijtig dat je zo adequaat bent geweest met het retour sturen alvorens contact op te nemen. Dit betekent dat je door eigen toedoen, de komende maanden voor een dienst betaald welke je niet meer in huis hebt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic