Ronald050

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanpassen naar internet only

Ik wil mijn abonnement omzetten naar internet only (1gbit), maar dat kan niet via mijn ziggo.
Wat worden mijn kosten en kunnen jullie dat regelen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Ronald050 

Zeker kan ik deze aanpassing voor je in orde maken. Momenteel neem je Internet Giga en TV Start Next (zonder bellen) bij ons af. Wat betreft Internet Only. Er zijn twee smakjes, namelijk Internet Giga mét Ziggo GO of zonder toegang tot Ziggo GO. De prijs van Internet Giga met ZiggoGO is € 68,- per maand (na 1 juli €69,50 p/m). Kies je voor de variant zonder ZiggoGO dan kost dit abonnement € 62,- per maand (na 1 juli € 63,- p/m)

Naast de Next in bruikleen heb je op dit moment ook nog 3 eigen smartcards actief staan. Bij de aanpassing komen deze te vervallen. In de toekomst kunnen deze kaarten ook niet meer geheractiveerd worden. Dat is wel iets om rekening mee te houden. 

Als ik het pakket voor je mag aanpassen, dan geef je maar een gil. Ik hoor dan graag welke van de twee varianten jouw voorkeur heeft.

Bekijk in context

3 Reacties 3
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het Gigabit internet only abonnement kost € 62,00 vanaf 1 juli € 63,00 en zal via de klantenservice veranderd moeten worden. Mogelijk kan een moderator hier dit ook aanpassen.

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Ronald050 Wil je daar wel of niet de Ziggo Go app / Ziggo Go TV via een browser bij?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Ronald050 

Zeker kan ik deze aanpassing voor je in orde maken. Momenteel neem je Internet Giga en TV Start Next (zonder bellen) bij ons af. Wat betreft Internet Only. Er zijn twee smakjes, namelijk Internet Giga mét Ziggo GO of zonder toegang tot Ziggo GO. De prijs van Internet Giga met ZiggoGO is € 68,- per maand (na 1 juli €69,50 p/m). Kies je voor de variant zonder ZiggoGO dan kost dit abonnement € 62,- per maand (na 1 juli € 63,- p/m)

Naast de Next in bruikleen heb je op dit moment ook nog 3 eigen smartcards actief staan. Bij de aanpassing komen deze te vervallen. In de toekomst kunnen deze kaarten ook niet meer geheractiveerd worden. Dat is wel iets om rekening mee te houden. 

Als ik het pakket voor je mag aanpassen, dan geef je maar een gil. Ik hoor dan graag welke van de twee varianten jouw voorkeur heeft.

Uitgelicht topic