1
Vraag
2
Reageer en help mee
RONALD6164

Level 1
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

zoeken in TV gids - kan dit nog?

het zou mooi zijn als ik in TV gids kan zoeken naar bepaalde programma's. 'Vroeger'kon dit met mijn UPC media box, ik zocht dan op bepaalde trefwoorden en als die voorkwamen in de gids (zelfs ook die ooit waren voorgekomen in de gids) werd dat weer gegeven en kon ik aangeven dat ik van een bepaald terfwoord het bijbehorende programma wilde opnemen zodra het weer in de gids voorkwam.
voorbeeld: ik zocht op 'blinders' en dan kreeg ik een lijst van programma's te zien waarin dit woord voorkwam (ik meen ook opties van programma's met woorden die er op leken). Dan koos ik bijv voor 'Peaky Blinders' en kon instellen dat die moest worden opgenomen zodra er een programma was met dit als titel. En uiteraard als het al in de gids stond, werd dat ook aangegeven en kon ik die meteen opnemen. Erg handig. Mocht dit al wel mogelijk zijn, dan hoor ik het graag
2 Reacties 2
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @RONALD6164. Welkom hier. Goed dat je even contact opneemt, wanneer je iets mist.

Binnen de TV-gids zelf zoeken gaat inderdaad niet. Maar als je via "on demand" zoekt, vindt de mediabox als het goed is ook de uitzendingen in de TV-gids! Dan kan je de opname hiervoor alsnog inplannen ^^. Is dat wat je zoekt, of zou je het graag nog anders zien? 🙂
RONALD6164
Topicstarter
Level 1
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
hello Lucky ziggo...lijkt me een goede suggestie, dank daarvoor, ik ga het proberen straks. als het niet werkt, hoor je nog:).
Maar het is uiteindelijk denk ik wel handiger als de gids/opname sectie direct dit soort mogelijkheden zou bieden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic