1
Vraag
2
Reacties
Egelvriendin

Level 5
  • 82Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

Ziggo Replay, minder terugkijken

Waarom kan ik bij steeds minder zenders terugkijken? Nu is het op de ziggo app ineens bij MTV niet meer mogelijk!!. En daar ben ik niet blij mee!! en ook bij TLC lukt het niet.... ook weer nieuw 😞
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
HaroldFrl

Level 11
  • 628Posts
  • 11Oplossingen
  • 76Likes
Herstel, 'The Carbonara Effect' werkt weer via ReplayTV.
Vanmiddag via de ZiggoGo app en mediabox, ook na een herstart, werkte het niet...

Origineel bericht:
Ja, wij keken op Spyke altijd het carbonara effect, sinds vandaag is dat niet meer beschikbaar via ReplayTV.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Egelvriendin,

Er zijn inderdaad enkele programma's die je niet terug kunt kijken. Dit is vanwege een rechtenkwestie. Meestal heeft het ermee te maken dat die zendereigenaren ook een eigen dienst hebben om terug te kijken en zij verdienen daar natuurlijk liever hun geld aan. Dus helaas voor ons. Maar je kunt de programma's wel opnemen, op voorwaarde dat je ontvanger dat kan natuurlijk.

Groet,
Evert
Egelvriendin
Topicstarter
Level 5
  • 82Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes
beste Evert, dat is dan wel van de één op de andere dag veranderd. Het kon tot gisteren moeiteloos bij MTV en TLC....
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Dat zou maar zo kunnen, dat weet ik niet. Ik zie in ieder geval dat je wel een aantal programma's kunt terug kijken.

Het kan ook zijn dat er iets fout is gegaan met het opslaan van de programma's, maar daar kan alleen Ziggo uitsluitsel over geven.
HaroldFrl

Level 11
  • 628Posts
  • 11Oplossingen
  • 76Likes
Herstel, 'The Carbonara Effect' werkt weer via ReplayTV.
Vanmiddag via de ZiggoGo app en mediabox, ook na een herstart, werkte het niet...

Origineel bericht:
Ja, wij keken op Spyke altijd het carbonara effect, sinds vandaag is dat niet meer beschikbaar via ReplayTV.
HaroldFrl

Level 11
  • 628Posts
  • 11Oplossingen
  • 76Likes
En als test net 'House Hunters' op TLC via ReplayTV geprobeerd en het werkte gewoon (weer?)
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Dat lijkt me dan goed nieuws 🙂 Soms wil het ook wel eens voorkomen dat het bij ons in de database niet goed gaat en dat daardoor een aflevering ontbreekt. Maar het lijkt nu dus opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic