RMB24

Level 10
  • 407Posts
  • 4Oplossingen
  • 40Likes

Wederom Judas RTL4 niet in TV gids

En wederom, na eerdere klachten, is het weer zover, dat de aflevering (6) van Judas bij RTL 4 niet in de gids genoemd wordt, en eerder geplande opnames (van hele seizoen) dus niet zal worden opgenomen. (Datum van 10 Februari 2019)

Als het dus al eerder is gemeld, vind ik het vervelend dat het nu, terwijl het afgelopen week WEL zichtbaar was, nu weer ontbreekt in de TV gids.



Ik zal het wederom melden op het speciale mailadres, maar als het alleen maar bij melden blijft, schieten we daar ook niet zoveel mee op.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Hoi RMB24 op de Community,

Omdat er al het gehele weekend een storing is bij Ziggo met Opname en Replay kan Judas er ook last van hebben.

In dit topic Meerdere geplande opnames wordt het beschreven maar ook in dit topic Terugkijken is beperkt geworden

Mocht er meer vragen zijn dan horen we dit graag.
De storing zou maandag weer over moeten zijn.

Omdat er al een topic is geopend is verwijs ik je naar de 2e Link in het donkere Oranje.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Hoi RMB24 op de Community,

Omdat er al het gehele weekend een storing is bij Ziggo met Opname en Replay kan Judas er ook last van hebben.

In dit topic Meerdere geplande opnames wordt het beschreven maar ook in dit topic Terugkijken is beperkt geworden

Mocht er meer vragen zijn dan horen we dit graag.
De storing zou maandag weer over moeten zijn.

Omdat er al een topic is geopend is verwijs ik je naar de 2e Link in het donkere Oranje.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Bij de Humax zie ik wel gewoon de info staan. Nu zie ik dat het om een storing zou gaan bij Ziggo, maar waarom de Humax het dan wel weergeeft ontgaat me eerlijk gezegd een beetje.

Maar opnemen kan dan toch alsnog via de timer functie?
RMB24
Topicstarter
Level 10
  • 407Posts
  • 4Oplossingen
  • 40Likes
Hallo xGarfieldx-Dave
Laat dat welkom maar weg, want ik loop al een tijdje mee in deze community.
Dat het terugkijken (replay) niet (meer) mogelijk is, kan ik nog enigszins begrijpen, doch niet geheel achterstaan gezien de kosten van mijn abonnement, maar dat nu voor de zoveelste keer achtereen een geplande opname mislukt omdat informatie NIET meer in de gids staat, nog voordat het programma begint, vind ik op z'n minst heel erg irritant.
Heb het wederom gemeld op het beschikbaar gestelde mailadres "community@vodofoneziggo.com", maar als het bij melden blijft, dan schieten we daar ook niet zoveel mee op.

Een reactie op eerdere meldingen had toch uit fatsoensnormen het minste geweest, nietwaar?

Ik ben nu thuis, waardoor ik de aflevering hopelijk wel live kan zien, maar anders was ook deze aflevering 6, net als voorgaande aflevering 5 weer niet te zien geweest voor mij.

Dit hadden wij bij het aangaan van het abonnement niet afgesproken!!
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Willem-A Omdat dit de Media Box XL betreft die systemen liggen plat en worden maandag weer gereboot. Woorden van Ronald :wink: Denk dat Humax digitale gedeelte andere doorgifte heeft.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
RMB24 Goed dat is tussen jou en Ziggo het uitzoeken waard, wij zijn alleen een doorgeef station en morgen zal dit topic door een moderator worden opgepakt en zal je piekfijn uitleggen wat er gaande is.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
xGarfieldx-Dave wrote:
Willem-A Omdat dit de Media Box XL betreft die systemen liggen plat en worden maandag weer gereboot. Woorden van Ronald :wink: Denk dat Humax digitale gedeelte andere doorgifte heeft.



Oké, helder. Had me er niet in verdiept. Sorry dus dat ik niet op de hoogte was van dit issue. In ieder geval kan ik het dus wel opnemen, maar ik doe dat dan weer niet...

Maar via de timer functie kan opnemen toch ook? Of lukt dat ook niet met de XL?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Geeft niks ik kan je reactie goed begrijpen ? als het goed is moet timer functie het doen. Zo niet, dan is de complete MBXL van de leg, behalve live tv.

Uitgelicht topic