Hallo
xGarfieldx-Dave Laat dat welkom maar weg, want ik loop al een tijdje mee in deze community.
Dat het terugkijken (replay) niet (meer) mogelijk is, kan ik nog enigszins begrijpen, doch niet geheel achterstaan gezien de kosten van mijn abonnement, maar dat nu voor de zoveelste keer achtereen een geplande opname mislukt omdat informatie NIET meer in de gids staat, nog voordat het programma begint, vind ik op z'n minst heel erg irritant.
Heb het wederom gemeld op het beschikbaar gestelde mailadres "community@vodofoneziggo.com", maar als het bij melden blijft, dan schieten we daar ook niet zoveel mee op.
Een reactie op eerdere meldingen had toch uit fatsoensnormen het minste geweest, nietwaar?
Ik ben nu thuis, waardoor ik de aflevering hopelijk wel live kan zien, maar anders was ook deze aflevering 6, net als voorgaande aflevering 5 weer niet te zien geweest voor mij.
Dit hadden wij bij het aangaan van het abonnement niet afgesproken!!