Beantwoord

Verschil tussen Mediabox en bijv. Ipad - replay programma's

Toon eerste bericht

33 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Gisteren (maandag 15/4) bleek weer eens hoe vervelend dit probleem is.
Ik volg een serie op België 1 (the Player) en die neem ik op. Nu wilde ik die terugkijken, maar omdat het journaal uitliep vanwege de brand in de Notre dame, werd het laatste deel niet opgenomen.
Terugkijken gaat niet meer, zelfs niet een uur na de uitzending.

Echt ergerlijk dat Ziggo dit probleem niet kan oplossen of blijkbaar geen prioriteit aan geeft, ik begin dit echt een kwalijke zaak te vinden.
Reputatie 7
Hallo Eduard,

Sorry dat je nog niets van me gehoord hebt.
Het nadeel is dat ik er zelf ook steeds achteraan moet, dat is helaas hoe het werkt.
Waarom het zo lang duurt, daar heb ik geen antwoord op. Grote kans dat er andere incidenten zijn, die een grotere impact hebben en hierdoor meer prioriteit krijgen.

Meer dan achter de updates aan zitten en vertellen aan hen dat dit al heel lang duurt (en men er op wacht) kan ik echter niet. Mocht ik een update hebben dan zal ik deze zeker delen.

Gr,
Reputatie 5
Badge +2
@Ronald Ziggo

Ronald,

Fijn dat je toch nog even de moeite hebt genomen om te antwoorden, maar in feite heb ik daar niets aan, want het lijkt op een dode mus.
Andere concrete vraag: wat kan ik als klant doen om dit probleem opgelost te krijgen?
Immers ik heb recht op een goed werkend product, daar betaal ik immers ook voor. Dit is geen storing van een paar dagen, maar al van weken en dat is echt niet acceptabel meer.
Zeg me wat ik moet doen, of wie ik moet benaderen om dit opgelost te krijgen.

Gr.
Reputatie 7
Je hebt er in feite net zoveel aan als de rest van de informatie, iets wat er niet is, kan ik je niet geven.
Ik snap zeker wel dat je alles in je macht wilt doen om het opgelost te krijgen, maar meer dan het aankaarten bij ons kan je niet doen.
Het is bekend, er wordt aan gewerkt. Het is aan mij om erachteraan te zitten.

Dus, aangezien ik je geen datum en garantie kan geven, wat wil je dan?

Gr,
Reputatie 5
Badge +2
@Ronald Ziggo

Dank voor je reactie, al schiet ik er wederom niets mee op.
Wat ik wil, is dat het probleem gewoon opgelost wordt.
Bekijk het eens van de andere kant Ronald, dan zou je er waarschijnlijk ook geen genoegen mee nemen.
Als het bekend is en er aan gewerkt wordt, dan moet er toch ook een indicatie gegeven kunnen worden wanneer het opgelost is.
Op de PC en tablet werkt het wel, alleen op de Mediabox niet. Dat is toch raar.
De techneuten kunnen wel zeggen dat er aan gewerkt wordt, maar laat ze dan eens uitleg geven waarom het zo lang duurt voordat het opgelost is.

Ik snap best dat jij ook niet meer kan doen, dan je aangeeft, maar ook voor jou moeten dit soort antwoorden frustrerend zijn, net als voor mij.
Wat is bijv jouw deadline voor dit probleem, m.a.w. wanneer kom jij in actie als dit niet snel genoeg wordt opgelost.
Ik stel voor dat we ze vanaf nu 14 dagen de tijd geven om het op te lossen, lijkt me redelijk genoeg gezien het feit dat dit al geruime tijd bekend is.
Jij zegt dat het aan jou is om er achteraan te zitten welnu bij deze en dan verwacht ik in ieder geval uiterlijk binnen 14 dagen een reactie van je.

met groet
Reputatie 7
Bij deze een update binnen de 14 dagen, ze hebben aanpassingen kunnen doorvoeren aan de zenders.
Als het goed is moet het nu zijn opgelost.

Kan je dit ook bevestigen?

Gr,
Reputatie 5
Badge +2
@Ronald Ziggo

Ik had van de week al gemerkt dat Canvas het goed deed, alleen België één nog niet.
Zojuist gecontroleerd en Hiep Hiep Hoera België één doet het nu ook.

Dus probleem lijkt nu opgelost.

Ik wil bij deze een ieder danken die meegewerkt heeft om dit probleem op te lossen en zo wellicht weer een aantal mensen weer tevreden heeft kunnen stellen.

Ook Ronald bedankt voor de terugkoppeling en sorry als ik misschien hier en daar te hard overkwam, maar het is goed bedoeld allemaal.

met groet

Eduard
Reputatie 7
Nou ja, ik snap je wel 🙂 je wilt gewoon een oplossing.
Ik ook.

Dus gelukkig hebben we die nu!

Gr,

Reageer