Hoi
joline,
Welkom op de Community van Ziggo.
Vervelend dat de gids van Ziggo niet correct is met de gids van BBC First. Dit kan te maken hebben met dat Ziggo deze informatie ook krijg toegezonden door de netbeheerder en als deze de informatie niet goed doorgeeft dan gaat er dus iets mis. Vaak ligt het niet aan Ziggo maar aan het doorgeven ervan. Wel goed dat je het even aangeeft want dan kan een moderator daar naar kijken.
Soms wil dit ook nog wel helpen. Misschien kan je dit alvast proberen:
1. Haal de mediabox van de stroom. Dit mag via de schakelaar op de achterkant of je trekt natuurlijk de stekker uit het stopcontact en wacht daarna 5 minuten
2. Zet de mediabox weer aan de stroom
3. Wacht tot de tijdsaanduiding weer in de display staat en het offline lampje uit is
4. Schakel de mediabox in en zet deze na een minuut weer in stand-by
5. Laat de mediabox 15 minuten in stand-by staan
6. Na deze 15 minuten schakel je de mediabox weer in
7. Controleer nu de tv-gids of deze weer up to date is, of kijk weer bij 'Diagnostiek' of de update is bijgewerkt
De moderatoren lopen alle topics langs dus ze zullen je bericht ook zien en daarop reageren. Wil niet zeggen dat dit vandaag al gebeurd, heb dan nog even geduld aub.
In ieder geval wel goed dat je nu programma ervoor en erna opneemt, dan weet je zeker dat je het helemaal hebt. Niet de bedoeling natuurlijk, maar wel slim bedacht om te voorkomen dat je maar de helft hebt gezien.