Vraag

TV Gids


  • Gedreven Ontdekker
  • 6 reacties
Bij meerdere tv kanalen in de tv gids krijg ik de melding, geen informatie beschikbaar.
Dat is erg vervelend want dan kan ik geen programna's opnemen want ook de tijden
ontbreken.
Ik heb heb de oplossingen die U op Uw site weergeeft gedaan, maar het werkt
nogsteeds niet.
Als het echt aan de doorgifte zou liggen dan zou er bij alle kanalen de melding
"geen informatie beschikbaar" moeten staan maar dat is dus niet zo.
Bij de meeste kanalen staan wel de juiste gegevens.
Ik hoop dat U een oplossing heeft.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dit is een klanten helpen andere klanten forum .

Over welke apparatuur gaat dit?
Wat heb je precies gedaan om dit probleem te verhelpen ?
Als je de zoek functie van dit forum gebruikt kun je ook tips vinden.
Zonder dat ik iets had ondernomen, was het probleem waar ik al dagen last van
heb gehad omstreeks 16:00 uur plotseling verholpen.
Geen idee wat er gebeurt is maar ik ben er wel blij mee.

Misschien bestaat Sinterklaas wel echt!

mvg
tj40
Reputatie 7
Hallo TJ40!

Leuk dat je ons hier goed weet te vinden, ik heb net ook een ander topic van je gelezen 🙂 Super dat alles opgelost is.

Zo te horen gaat het om een Gids probleem op de Mediabox XL, mocht het terugkomen dan vind je hier alle info daarover.