Beantwoord

tv-gemist werkt niet


  • Gedreven Ontdekker
  • 7 reacties
Ik heb een upc mediabox en tv gemist werkt 1a2 minuten en dan bevriest het beeld.Na gesprek met klantenservice een nieuwe mediabox gekregen maar nog het zelfde probleem.
Verbindingstesten zijn goed alles diverse malen gereset maar geeft geen oplossing
icon

Best beantwoord door hanh 28 oktober 2018, 09:45

Je zou bijna gaan denken dat de TV-Gemist dienst niet lekker loopt vanaf de Servers van Ziggo.
Zie echter op de Community geen recente toeloop van klachten hierover.
Is toch wel te verwachten in zo'n geval.

Nog maar eens voorleggen aan de klantenservice?
Ik raad je de 24/7 Chat aan, als je dat niet al deed.
Minder wachttijd en grotere kans op medewerker met extra deskundigheid.

Ik ben 'out of options'.
Succes verder.
Gr Han

Bekijk origineel

11 Reacties

Reputatie 7
Badge +31
Welke mediabox heb je in gebruik?

Er zijn nogal een paar verschillende.

Is het de Mediabox XL / Horizon box of een andere?
Hoi Be ert
Een pace DCR-7111
Reputatie 7
Badge +31
Ah, die ken ik niet, deze wordt gebruikt in oud-UPC en ik zit in oud-Ziggo.

Maar misschien komt er iemand voorbij die veel van de Pace weet.
Succes gewenst.☺
Dank je
Heb ook die Pace niet.
Toch wat vraagjes.

Gaat gewoon TV kijken goed?
Ik bedoel: strak TV-beeld zonder af en toe 'blokjes in het beeld'.

Heb je een paar gemiste programma's geprobeerd en gingen die allemaal mis?

Hoe zit, bekeken vanaf het centrale Ziggo-aansluitpunt, de coax-aansluiting van de Pace in elkaar?

Gr Han
Tv kijken werkt perfect,internet werkt perfect.
Ik heb regelmatig verschillende programma's en van verschillende zenders geprobeerd terug te kijken maar na 1 a 2 minuten bevriest het beeld.
De Pace zit aangesloten met de door ziggo meegeleverde coaxkabel van ongeveer 1,5 m

Gr Dirk
Ok.
Die coax-verbinding lijkt me wel goed, zo te horen.
Hoewel ik hier niks van verwacht, kun je de Pace nog proberen rechtstreeks aangesloten op het aansluitpunt. Dwz zonder de Splitter die er nu ongetijfeld zit.
Daarmee sluit je uit dat het toch een raar coax-probleem is.

En dan heb je nog het laatste redmiddel: Factory Reset van de Pace.
Weet niet hoe dat moet. Jij wel?

Verder heb ik niks opbeurends voor je.

Gr Han
Factory reset heb ik gedaan.
Zonder splitter aansluiten nu ook.
Problemen blijven.
Je zou bijna gaan denken dat de TV-Gemist dienst niet lekker loopt vanaf de Servers van Ziggo.
Zie echter op de Community geen recente toeloop van klachten hierover.
Is toch wel te verwachten in zo'n geval.

Nog maar eens voorleggen aan de klantenservice?
Ik raad je de 24/7 Chat aan, als je dat niet al deed.
Minder wachttijd en grotere kans op medewerker met extra deskundigheid.

Ik ben 'out of options'.
Succes verder.
Gr Han
Dank je voor je reacties Han !
Gr Dirk
Reputatie 7
Hey @Zdirk. Hoe gaat het nu? 🙂

Reageer