Beantwoord

Replay werkt niet vanochtend om 6.15 uur


  • Ontdekker
  • 0 reacties
Op geen enkele zender replay mogelijk, zelfs niet voor net afgelopen programma
icon

Best beantwoord door hanh 2 maart 2019, 07:58

Altijd ff zoeken alvorens een Topic te starten. Zie ook:
https://community.ziggo.nl/ziggo-replay-tv-gids-157/helemaal-geen-replay-meer-mogelijk-37572
Er lijkt een storing te zijn in het Video Platform in the Cloud.
Zal wel weer goed komen.
Gr Han

**update moderator**
De storing is inmiddels verholpen.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 Reacties

Altijd ff zoeken alvorens een Topic te starten. Zie ook:
https://community.ziggo.nl/ziggo-replay-tv-gids-157/helemaal-geen-replay-meer-mogelijk-37572
Er lijkt een storing te zijn in het Video Platform in the Cloud.
Zal wel weer goed komen.
Gr Han

**update moderator**
De storing is inmiddels verholpen.
Reputatie 7
Badge +18
Hier werkt de TV Gids erg traag, Replay niet mogelijk en On Demand doet helemaal niks. Een storing in het systeem en hoelang dit gaat duren is niet bekend.
Ik heb dus nog steeds dat probleem geen enkele zender voor replay beschikbaar en ik kan niet met de afstandsbediening naar links.....
Reputatie 7
@Sky2day
Ik krijg in sommige gevallen nog te horen dat Replay TV nog niet bij iedereen functioneert.

We hebben het advies gekregen om de Mediabox XL te herstellen naar de fabrieksinstellingen, en anders de volgende handelingen te verrichten:
- reset (powercycle) Mediabox XL
- aanzetten op bv tv zender NPO1
- Standby zetten voor 15-20 minuten zodat de maintenance cycle wordt uitgevoerd
- Hierna gaat de Replay TV/ TV gids weer werken

Zou je bovenstaande handelingen willen uitvoeren? Ik zie je terugkoppeling graag tegemoet.
Reputatie 7
Badge +18
Op de fabrieksinstelling na mogen we dit advies doorgeven @Serkan Ziggo aan andere topic starters.