Beantwoord

Replay tv - film begint te laat.

Beste,

vandaag probeer ik enemy at the state terug te kijken.
Echter als ik via de tv gids zaterdag sbs6 20:00 (mediabox xl) op de film druk en doe afspelen, start die de film maar niet vanaf het begin? Waarschijnlijk +- 10 min.

als ik naar het einde van lachen om home video’s spoel (programma voor de film) krijg ik wel het begin van de film.

Maar bv bij rtl7 enz is dit niet mogelijk want als ik dan een film daar wil zien en moet bij een programma vooruit spoelen krijg je ‘vooruit spoelen is bij deze zender niet mogelijk’

waarom starten films niet gewoon vanaf het begin als ik via de tvgids op de naam en afapelen druk?

meerdere mensen hier last van?
icon

Best beantwoord door Lycke Ziggo 23 oktober 2018, 10:39

Hey @Jeroen92. We starten de "opname" voor het terugkijken op de tijd die in de TV-gids staat. Dit is de informatie die we van de zenders krijgen. Helaas loopt de programmering van de zenders soms wat anders, waardoor een film eerder/later begint dan in de TV-gids staat. Dan klopt onze opname niet meer, zonder dat we hier invloed op gehad hebben.

Wil je zeker weten dat het goed komt, plan dan zelf de opname voor het programma/de film die je later graag terugkijkt. Je kunt in de instellingen kiezen voor een ruimte tijd voor/na de opname, zodat je het zeker weten goed opneemt. Het grote voordeel is dat je dan ook naar hartenlust kunt vooruit spoelen 🙂.

Bekijk origineel

1 Reactie

N

na een tijdje afspelen en proberen door te spoelen krijg ik ook weer deze melding...

kan ik weer helemaal vanaf het begin kijken en alle reclames..
Reputatie 7
Hey @Jeroen92. We starten de "opname" voor het terugkijken op de tijd die in de TV-gids staat. Dit is de informatie die we van de zenders krijgen. Helaas loopt de programmering van de zenders soms wat anders, waardoor een film eerder/later begint dan in de TV-gids staat. Dan klopt onze opname niet meer, zonder dat we hier invloed op gehad hebben.

Wil je zeker weten dat het goed komt, plan dan zelf de opname voor het programma/de film die je later graag terugkijkt. Je kunt in de instellingen kiezen voor een ruimte tijd voor/na de opname, zodat je het zeker weten goed opneemt. Het grote voordeel is dat je dan ook naar hartenlust kunt vooruit spoelen 🙂.

Reageer