Johndh

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Replay minder programma's dan vroeger?

Hallo, ik heb een vraag. Sinds 2 weken kunnen we bepaalde programma's. "Zoals flikken maastricht" niet meer terugkijken of afspelen van het begin.
Dat kon wel nog bij de eerste seizoensaflevering.
Zo zijn er nog meer programmas.

Waarom is dit? Of komt dit alleen bij mij voor?
Tx gr John
5 Reacties 5
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Hi John,

Het lukt me op de PC in ieder geval wel om de aflevering die nu op NPO1 bezig is af te spelen vanaf het begin, zowel via ziggogo.tv als via de Windows 10- en Android-app. Die van vorige week is natuurlijk niet meer via Ziggo terug te kijken (want langer dan een week geleden gestart), wel via npostart.nl.

Hoe probeer jij terug te kijken, via een decoder of via pc/mobiel/tablet?
Johndh
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi alex, het lijkt er op dat FM, van gister wel is terug te kijken, dat zie ik nu in de app.
Als ik terugkijk dan via de TV/box, en als dat niet lukt probeer ik de app van ziggo.
Als laatste dus npostart of kijk of etc. Via de pc en hdmi aansluiting op de tv.

Maar ik krijg de indruk dat ziggo niet consequent is. En ik vind het ook raar dat bijvoorbeeld het programma " het geheime leven van de hond " die deze week wordt uitgezonden op npo ook niet replay is. Wat is daar de reden van?
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Johndh wrote:

Maar ik krijg de indruk dat ziggo niet consequent is. En ik vind het ook raar dat bijvoorbeeld het programma " het geheime leven van de hond " die deze week wordt uitgezonden op npo ook niet replay is. Wat is daar de reden van?


Dat is van origine een BBC programma , volgens mij doen die moeilijk over replay rechten.
Gebeurt ook bij diverse natuur programma's
Suusjepluusj

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier dus zelfde probleem via online wel te zien. Via tv (smart) is hij dus niet te vinden net zoals de de grote tuin verbouwing van sbs.
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Welkom op de Ziggo Community Johndh & Suusjepluusj! Goed dat jullie deze vraag hier stellen om meer duidelijkheid te krijgen over de beschikbaar content voor Ziggo Replay.

Wanneer content niet beschikbaar is voor Ziggo Replay, kan dat door meerdere dingen komen. Met Flikken Maastricht speelde begin deze maand bijvoorbeeld een issue. Dat was dus een probleem aan onze kant, dat zo snel mogelijk is opgelost. Maar soms is het inderdaad een kwestie van rechten, zoals steefb ook aangeeft. We beschikken niet bij alle programma's over de rechten om deze beschikbaar te stellen voor Ziggo Replay.

Zijn er programma's die nu niet beschikbaar zijn voor Ziggo Replay, waar deze dat op andere momenten wel waren? Ik hoor het graag. Geef dan alsjeblieft de onderstaande gegevens door en ik zoek het voor je uit!

  • programma
  • datum & tijd
  • wel/niet beschikbaar via tv
  • wel/niet beschikbaar via browser
  • wel/niet beschikbaar via app

Uitgelicht topic