1
Vraag
2
Reacties
Ronald.de.raaff

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Replay met CI+ module en LG tv

Beste allemaal,
ik heb een LG OLED55E7 met een CI+ module.
Ik mis met deze setup maar 1 functie (die wel in de Humax box zit) en dat is replay. Is er een mogelijkheid dat deze erbij komt?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Goedemorgen Ronald.de.raaff welkom op Community.

Zoals je al aangaf op de Humax en op de Media Box XL is Replay wel mogelijk maar op een CI+ Module niet.

Je kan wel met een CI+ Module en een externe Harde Schijf aan de USB Poort van je TV programma's opnemen en bekijken. ( Let wel op ) Content kan je niet onbeperkt laten staan op sommige programma's hier staat een code op voor een periode.

Anders gebruik maken van de Ziggo Go app daarmee kan je replay TV kijken van 7 dagen terug en je films mee downloaden en kijken wanneer jij wilt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Goedemorgen Ronald.de.raaff welkom op Community.

Zoals je al aangaf op de Humax en op de Media Box XL is Replay wel mogelijk maar op een CI+ Module niet.

Je kan wel met een CI+ Module en een externe Harde Schijf aan de USB Poort van je TV programma's opnemen en bekijken. ( Let wel op ) Content kan je niet onbeperkt laten staan op sommige programma's hier staat een code op voor een periode.

Anders gebruik maken van de Ziggo Go app daarmee kan je replay TV kijken van 7 dagen terug en je films mee downloaden en kijken wanneer jij wilt.
Ronald.de.raaff
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel xGarfieldx-Dave voor je antwoord. Zijn er plannen om de CI+ functionaliteit verder te aan uitbreiden in de toekomst? Ik heb idd een HD eraan hangen, maar mis toch wel de instant replay.

Mbt de App, die heb ik. komt daar de mogelijkheid om deze te gaan streamen naar de tv (naast chromecast en Apple TV?)
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Chromecast en Streaming naar de TV is een alternatief, je kan Live TV streamen en films kijken. Ik weet niet zeker of Replay al in de mogelijkheid zit. Voor Apple TV weet ik weinig vanaf maar daar kan EnergieBoy meer over kwijt.

En voor de toekomst in CI+ Module lijkt me meer een vraag een moderator Michael Ziggo of een collega.
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Replay TV is niet mogelijk, ook niet bij Apple TV.
Op TotaalTV is al een lange tijd geleden een artikel geweest dat Ziggo bezig is met een app voor Android TV & Apple TV. Ik denk dat we daar gewoon nog even rustig op moeten wachten en dan zal waarschijnlijk Replay TV wel gewoon werken 😉
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Ronald,

Je kunt, alleen in voormalig Ziggo gebied maar ik vermoed dat je in dat gebied woont, via On Demand wel TV Gemist gebruiken. Dat zit namelijk ook op de Humax die je hiervoor gebruikte. Replay TV zit alleen op de Mediabox XL/

Je TV moet hiervoor met internet verbonden zijn en vervolgens kun je dan met de rode knop op de afstandsbediening bij On Demand komen.

Groet,
Evert
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic